کد خبر: 780012
|
۱۴۰۵/۰۴/۰۷ ۰۸:۴۸:۵۷
| |

نیروی دریایی سپاه: شلیک‌های کور آمریکا به سیریک، معمای اشراف ما بر تنگه را حل نمی‌کند/ حساب پایگاه‌های آمریکایی منطقه جدا است؛ جهنم را در این روز‌ها تجربه خواهند کرد

فرماندهی نیروی دریایی سپاه اعلام کرد: آمریکایی‌ها جهنم را در این روزها تجربه خواهند کرد.

نیروی دریایی سپاه: شلیک‌های کور آمریکا به سیریک، معمای اشراف ما بر تنگه را حل نمی‌کند/ حساب پایگاه‌های آمریکایی منطقه جدا است؛ جهنم را در این روز‌ها تجربه خواهند کرد
کد خبر: 780012
|
۱۴۰۵/۰۴/۰۷ ۰۸:۴۸:۵۷

فرماندهی نیروی دریایی سپاه در فضای مجازی اعلام کرد: «شلیک‌های کور آمریکا به سیریک معمای اشراف ما بر تنگه را حل نمی‌کند. اما شلیک‌های ما به متخلفین، راه روشن عبور را به باقی شناورها یادآوری می‌کند.

حساب پایگاه‌های آمریکایی منطقه جداست. جهنم را در این روزها تجربه خواهند کرد.»

 

برای مطالعه و بررسی آخرین اخبار و تحلیل‌ها به کانال اعتمادآنلاین در «روبیکا» و «بله» مراجعه کنید.

دیدگاه تان را بنویسید

خواندنی ها