کسب ۸ مدال جهانی و جام بهترین تیم برای موی تای ایران
تیم ملی مویتای ایران در پایان رقابتهای قهرمانی جهان ۲۰۲۶ مالزی، با کسب ۸ مدال به کار خود پایان داد.
تیم ملی مویتای ایران در پایان رقابتهای قهرمانی جهان ۲۰۲۶ مالزی، با کسب ۲ مدال نقره و ۶ مدال برنز به کار خود پایان داد.
به گزارش فارس، در روز پایانی مسابقات، دو نماینده ایران مهدی عبدی و ستاره مرشدی در وزن ۸۶- کیلوگرم به مدال نقره دست یافتند.
فرشته حسنزاده در وزن ۴۵ کیلوگرم، فاطمه ممانی در وزن منفی ۵۱ کیلوگرم، مهسا محمودپور در وزن منفی ۵۷ کیلوگرم، فاطمه حسینی در وزن منفی ۶۷ کیلوگرم، نرگس سلیمانی در وزن منفی ۷۱ کیلوگرم و سیاوش امیری در وزن ۶۰ کیلوگرم با توقف در مرحله نیمهنهایی، مدال برنز این رقابتها را از آن خود کردند.
زهرا نصیری پس از رقابت با نماینده فنلاند از دور مسابقات کنار رفت. همچنین عسل زعفرانلو در بخش فرهنگی (وایکرو) با کسب امتیاز ۸.۴۶، با اختلافی اندک از صعود به دیدار نهایی بازماند.
تیم ملی بانوان ایران به دلیل عملکرد موفق خود، عنوان بهترین تیم مسابقات را به دست آورد و کاپ این بخش را از آن خود کرد.
هدایت تیم ملی مردان ایران در این مسابقات بر عهده محمدعلی جهانگیری بود. در بخش بانوان نیز شاهصنم صدیقی و مهتاب حقطلب هدایت ملیپوشان را بر عهده داشتند.
دیدگاه تان را بنویسید