روس اتم: متخصصان در هفتههای آینده به نیروگاه هستهای بوشهر بازخواهند گشت
روساتم اعلام کرد در صورت عدم تشدید اوضاع پیرامون ایران، متخصصان این شرکت در هفتههای آینده به نیروگاه بوشهر بازخواهند گشت.
تسنیم نوشت: الکسی لیخاچف، مدیرعامل "روساتم" گفت: اگر اوضاع پیرامون ایران بدتر نشود، متخصصان روساتم در هفتههای آینده به نیروگاه هستهای بوشهر بازخواهند گشت.
روساتم آماده حل هرگونه مسئله فنی مربوط به اورانیوم غنیشده ایران است.
دیدگاه تان را بنویسید