کد خبر: 646705
|
۱۴۰۲/۱۰/۱۱ ۱۳:۵۵:۵۱
| |

گروه هکری که اسنپ فود را هک کرد، بشناسید

گروه IRLeaks، عامل هک اسنپ‌فود پیش از این نیز به هک سیستم داده‌های تپسی اقدام کرده بود. مدیرعامل تپسی آن زمان در توییتر نوشت هکر‌ها با دسترسی به اطلاعات کاربران، قصد اخاذی دارند و به همین دلیل تپسی با آن‌ها همکاری نمی‌کند. گفته شده هکر‌ها پس از شکست در مذاکرات با تپسی، برای فروش اطلاعات کاربران تپسی ۳۵ هزار دلار درخواست کرده بودند.

گروه هکری که اسنپ فود را هک کرد، بشناسید
کد خبر: 646705
|
۱۴۰۲/۱۰/۱۱ ۱۳:۵۵:۵۱

گروه هکری IRLeaks مدعی هک اسنپ‌فود است. هکر‌ها در اولین لحظات بامداد روز یکشنبه، یک فایل نمونه شامل بعضی اطلاعات کاربران اسنپ‌فود را روی کانال تلگرامی خود قرار دادند. سپس خواسته‌شان را رک و روراست، بدون تعارف و رودربایستی مطرح کردند: ۳۰ هزار دلار!

به گزارش فرارو، گروه IRLeaks، عامل هک اسنپ‌فود پیش از این نیز به هک سیستم داده‌های تپسی اقدام کرده بود. مدیرعامل تپسی آن زمان در توییتر نوشت هکر‌ها با دسترسی به اطلاعات کاربران، قصد اخاذی دارند و به همین دلیل تپسی با آن‌ها همکاری نمی‌کند. گفته شده هکر‌ها پس از شکست در مذاکرات با تپسی، برای فروش اطلاعات کاربران تپسی ۳۵ هزار دلار درخواست کرده بودند.

گروه IRLeaks می‌گوید از ماجرای هک تپسی درس گرفته و پس از نفوذ به سامانه اسنپ‌فود، بدون ارائه درخواستی، به‌طور مستقیم برای فروش اطلاعات کاربران اقدام کرده است. درس دوم احتمالا این بوده که پنج هزار دلار برای فروش اطلاعات مشتریان، رستوران‌ها و پیک‌موتوری‌های مرتبط با اسنپ‌فود تخفیف داده‌اند.

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها