کد خبر: 660454
|
۱۴۰۳/۰۲/۲۸ ۱۱:۲۵:۵۴
| |

در انتظار تعیین تکلیف وضعیت فدراسیون/ عزیزی خادم سکوت کرده، مجمع ورود کند!

فدراسیون هم‌اکنون درگیر یک پرونده فساد مالی بزرگ یاست که پای چند مدیر ارشد را به محاکم قضایی کشانده و از آن طرف مساله بازگشت عزیزی خادم هم مطرح شده است.

در انتظار تعیین تکلیف وضعیت فدراسیون/ عزیزی خادم سکوت کرده، مجمع ورود کند!
کد خبر: 660454
|
۱۴۰۳/۰۲/۲۸ ۱۱:۲۵:۵۴

روز 25 اردیبهشت‌ماه دوران محرومیت شهاب‌الدین عزیزی خادم رییس عزل موقت شده فدراسیون فوتبال به اتمام رسید.

به گزارش روزنامه اعتماد، در گزارشی که روز چهارشنبه منتشر کردیم نوشتیم که طبق قانون یا بهتر بگوییم طبق اساسنامه فدراسیون فوتبال عزیزی خادم می‌تواند دوباره به محل کار خود یعنی دفتر ریاست فدراسیون فوتبال برگردد چرا که او هرگز از سمت خود عزل نشده است.

بحث در مورد اینکه فدراسیون فوتبال در حال حاضر دو رییس قانونی دارد 48 ساعت است که بخش عمده‌ای از رسانه‌های فارسی زبان داخل و خارج کشور را به خود اختصاص داده و موافقان و مخالفان در مورد شکل حقوقی ماجرا به اظهارنظر پرداخته‌اند. این مساله در شبکه‌های اجتماعی هم بازتاب داشته و اهالی فوتبال نسبت به آن حساس شده‌اند. 

آنچه در این میان سوال برانگیز شده سکوت شهاب‌الدین عزیزی خادم به عنوان یک سمت ماجرا است. تلاش خبرنگار اعتماد برای صحبت کردن با عزیزی خادم در این مدت بی‌نتیجه مانده و او فعلا قصد صحبت با رسانه‌ها در این زمینه را ندارد. طبق شنیده‌ها رسانه‌های دیگر هم تلاش داشتند مواضع عزیزی خادم را در رابطه با وضعیت جدید بدانند اما موفق نشدند. دلیل اصرار رسانه‌ها برای صحبت با رییس عزل موقت شده فدراسیون فوتبال یافتن پاسخی برای این سوال است: با تمام تفاسیر مطرح شده آیا خود عزیزی خادم قصد بازگشت به فدراسیون فوتبال را دارد یا خیر؟ چرا که اگر او قصد بازگشت به فدراسیون را نداشته باشد ماجرا به یک شکل است و اگر تصمیمی به جز این داشته باشد شرایط متفاوت خواهد بود.

در سمت مقابل فدراسیون مستقر، مهدی تاج به عنوان رییس فدراسیون و تیم حقوقی او نیز در این رابطه واکنشی نداشته‌اند و حاضر به اظهارنظر رسمی نیستند . 

با وجود سکوت رییس قبلی فدراسیون فوتبال و مدیران فعلی فدراسیون، نزدیکان عزیزی خادم می‌گویند در این رابطه برای او منافع ملی و قانون اولویت دارد. نزدیکان فدراسیون مستقر هم اطلاع داده‌اند که آنها در حال سبک، سنگین کردن شرایط هستند تا واکنش مناسب نشان بدهند.

شرایط فعلی دو بخش مجزا دارد. یکی تصمیم عزیزی خادم که آیا قصد بازگشت به فدراسیون را دارد یا نه و دوم اینکه از لحاظ حقوقی شرایط به چه صورتی خواهد بود. طبق نظر بیشتر کارشناسان آنچه در نهایت شرایط را مشخص می‌کند تصمیم مجمع فدراسیون فوتبال است. خواه تصمیم به بازگرداندن عزیزی خادم بگیرند، خواه رای دیگری صادر کنند.  

باید منتظر ماند و دید در روزهای آینده شرایط به چه سمتی پیش خواهد رفت. فدراسیون هم‌اکنون درگیر یک پرونده فساد مالی بزرگ است که پای چند مدیر ارشد را به محاکم قضایی کشانده و از آن طرف مساله بازگشت عزیزی خادم هم مطرح شده است. البته که همه می‌دانند در این زمینه‌ها نظر نهادهای بالادستی نیز بسیار تعیین‌کننده است. اینکه چقدر منافع ملی و فوتبال کشور برای تصمیم‌گیران اهمیت دارد. 

افکار عمومی این روزها در مورد دو پرونده مربوط به ریاست فدراسیون فوتبال و پرونده فساد در فوتبال منتظر هستند تا نتایج هر چه زودتر مشخص شود.

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت اعتمادآنلاین هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت اعتمادآنلاین هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    خواندنی ها