کد خبر: 583670
|
۱۴۰۱/۰۹/۰۱ ۱۰:۳۰:۲۰
| |

فاطمه عادلی مصدوم است یا محروم؟

فاطمه عادلی مدافع مطرح باشگاه سپاهان پس از شادی گل جنجالی در هفته سوم لیگ برتر زنان، به‌طور عجیبی مصدوم اعلام شد!

فاطمه عادلی مصدوم است یا محروم؟
کد خبر: 583670
|
۱۴۰۱/۰۹/۰۱ ۱۰:۳۰:۲۰

از دو ماه قبل که شرایط کشور متشنج شد برخی ورزشکاران در مسابقات ورزشی اقدام به حرکات نمادینی در واکنش به اتفاقات جاری کردند. فوتبالیست‌ها، شادی‌های گل خاص انجام دادند یا برخی دیگر از ورزشکاران سعی کردند شادی خاصی از خود به نمایش نگذارند. یکی از این بازیکنان فاطمه عادلی بود. 

به گزارش روزنامه اعتماد، در جریان برگزاری دیداری از هفته سوم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال زنان میان دو تیم سپاهان اصفهان و زارع باطری سنندج، فاطمه عادلی مدافع تیم سپاهان بعد از به ثمر رساندن گل به تیم سنندجی، به نشانه اعتراض به اتفاقات اخیر جلوی دهان و چشم خودش را گرفت و این شادی گل مورد توجه عکاسان آن دیدار قرار گرفت.

شادی گل فاطمه عادلی

طبق اطلاعات رسیده به روزنامه اعتماد بلافاصله بعد از دیدار سپاهان و زارع باطری، عکاسانی که آن عکس را به ثبت رسانده بودند توسط مدیران خود توبیخ شده و مجبور شدند که ثبت آن عکس را به‌ طور کلی انکار کنند، اما اصل ماجرا این نیست.

سه روز پیش از برگزاری دیدارهای هفته سوم لیگ برتر فوتبال زنان، اسامی ۳۵ بازیکن دعوت شده به اردوی تیم ملی زنان برای دو مصاف برابر تیم ملی زنان بلاروس اعلام شده بود و بر این اساس قرار بود بعد از برگزاری مسابقات لیگ برتر در روز جمعه، این ۳۵ بازیکن ظهر روز یکشنبه خودشان را در مجموعه ورزشی الیاف به کادرفنی تیم ملی معرفی کنند و در بین این ۳۵ بازیکن نام فاطمه عادلی نیز مانند سال‌های گذشته دیده می‌شد.

بعد از واکنش عادلی پس از گلزنی برابر زارع باطری سنندج و انتشار عکس او در ابعاد گسترده به ویژه شبکه‌های خارج از ایران، برخی رسانه‌ها از احتمال محرومیت این بازیکن گفتند اما در آن مقطع امکان چنین چیزی وجود نداشت، چون حاشیه‌های بیشتری ایجاد می‌کرد. پس عادلی نیز مانند سایر آن ۳۵ بازیکن ظهر یکشنبه در مجموعه الیاف حاضر شد تا برای دو دیدار برابر بلاروس تحت هدایت مریم آزمون سرمربی تیم ملی قرار بگیرد.

تیم ملی زنان ایران در فیفادی نوامبر در روزهای ۲۱ و ۲۴ آبان دو دیدار برابر بلاروس برگزار کرد، دو دیداری که پشت درهای بسته ورزشگاه آرارات تهران برگزار شد و این‌بار به جز هواداران مرد و زن، حضور عکاسان و خبرنگاران نیز برای پوشش این دیدار ممنوع بود.

ممنوعیتی که در پی پیگیری خبرنگاران و عکاسان زن، علت آن عدم رعایت حجاب توسط تیم ملی بلاروس عنوان شده بود اما این اصل ماجرا نبود و گویا اتفاقات عجیبی در استادیوم آرارات در حال رخ دادن بود.

درحالی که به گفته دیگر ملی‌پوشان، فاطمه عادلی در روزهای پیش از بازی برابر بلاروس پایاپای سایر بازیکنان تمرین می‌کرده و در شرایط مطلوبی قرار داشته، در روز بازی برابر بلاروس بدون هیچ پیش‌زمینه‌ای، درحالی که حال روحی خوبی نداشته و در حال گریه کردن بوده به سمت سکوهای ورزشگاه راهنمایی شده، مربیان تیم ملی در آن روز خطاب به دیگر بازیکنان که جویای حال همبازی خود بودند گفتند که عادلی از ناحیه چهارسر دچار مصدومیت شده و قادر به حضور در مسابقه  نیست !

نکته عجیب‌تر اینکه بعد از اتمام اردوی تیم ملی و در فاصله چهار روز، ظهر دیروز فاطمه عادلی در دیدار هفته چهارم سپاهان برابر کیان نیشابور نود دقیقه بازی کرده و هیچ خبری از آن مصدومیت نبود.

با این تفاسیر به نظر می‌رسد بازیکن تیم ملی ایران به دلیل آن شادی گل از ترکیب تیم ملی کنار گذاشته شده بود. اتفاقی که در غیاب حضور خبرنگاران به‌وقوع پیوست و برای همین خبری از آن به بیرون منتشر نشد. با این حال یک منبع آگاه که در جریان امور تیم ملی زنان قرار داشت شرح داد که در آن دو مسابقه تیم ملی چه اتفاقاتی به وقوع پیوست .

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها