کد خبر: 663069
|
۱۴۰۳/۰۳/۲۱ ۱۳:۰۰:۱۸
| |

قیمت تدریس خصوصی شیمی در منزل و آنلاین سال ۱۴۰۳ و ۱۴۰۴

نرخ کلاس های خصوصی شیمی در سال 1403 و 1404 به پارامترهای مختلفی بستگی دارد. در این مقاله در رابطه با هزینه کلاس خصوصی آنلاین و حضوری شیمی توضیح داده شده است و تعدادی از بهترین مدرسین خصوصی شیمی را معرفی کرده ایم.

قیمت تدریس خصوصی شیمی در منزل و آنلاین سال ۱۴۰۳ و ۱۴۰۴
کد خبر: 663069
|
۱۴۰۳/۰۳/۲۱ ۱۳:۰۰:۱۸

اگر بخواهید در امتحان شیمی نمره عالی بگیرید، در شیمی کنکور درصد بالا بزنید و در المپیاد شیمی رتبه خوبی بدست آورید باید یک روند یادگیری صحیح را در پیش بگیرید. همانطور که در سایت ایران مدرس ذکر شده است استفاده از کلاس های خصوصی شیمی برای گرفتن نمره خوب در امتحان و موفقیت در کنکور و المپیاد شیمی بسیار مفید است. شیمی برای رشته های تجربی و ریاضی اهمیت بالایی در کنکور دارد و شیمی مولتیمر هم در دوران دانشگاه با شرکت در کلاس خصوصی بسیار عالی آموزش دیده می شود. در این مقاله در رابطه با قیمت تدریس خصوصی شیمی دوازدهم و سایر مقاطع در سال ۱۴۰۳ و ۱۴۰۴ توضیحات کاملی ارائه می کنیم و در انتها تعدادی از بهترین مدرسین و معلم های خصوصی شیمی متوسطه، کنکور و دانشگاه را هم معرفی می کنیم. در کلاس های خصوصی شیمی مباحث و سرفصل های مهم مانند استکیومتری، یون ها و ترکیبات یونی، موازنه، ایزوتوپ‌ها، پیوند کووالانسی و ... را می توان در کمترین زمان یاد گرفت.

تدریس خصوصی شیمی از مدرسه تا دانشگاه

درس شیمی در تمامی مقاطع تحصیلی اهمیت زیادی دارد. شیمی البته در زندگی هم کاربردهای زیادی دارد. دانش آموزان علاقه مند به شیمی در مقطع دانشگاه هم می توانند در رشته شیمی، مهندسی شیمی، پلیمر و ... ادامه تحصیل داده و از یادگیری این درس مهم لذت ببرند.

شیمی در دوران دبیرستان مهم است و مباحث کاربری و جذابی دارد و برای کنکور هم کسب درصد بالا در آن تفاوت قابل توجهی در رتبه کنکور ایجاد می کند. با در کنار داشتن یک معلم خصوصی شیمی خوب می توان در کمترین زمان پیشرفت کرد و بر درس شیمی دهم، یازدهم و دوازدهم مسلط شد. تدریس خصوصی شیمی یکی از بهترین و مفیدترین روش ها برای یادگیری سریع درس و کسب نمره بالا در امتحان شیمی است.

توانایی‌های لازم معلم تدریس خصوصی شیمی

در این بخش در رابطه با مهارت ها و توانایی های لازم برای فعالیت در زمینه تدریس خصوصی شیمی و به عنوان معلم خصوصی شیمی توضیحاتی ارائه می کنیم. یک معلم خصوصی شیمی خوب، برجسته و موفق در مرحله اول باید به درس شیمی و در مرحله دوم به کار تدریس خصوصی علاقه داشته باشد. تسلط بر درس و آشنایی با جدیدترین روش های تدریس شیمی هم مهارت و توانایی لازم دیگر است. مدرس شیمی برجسته باید انعطاف داشته باشد و متناسب با توانایی و سواد هر شاگرد مطالب کلاس را انتخاب کند.

هزینه کلاس های خصوصی شیمی به عوامل مختلفی بستگی دارد و در سال ۱۴۰۳ و ۱۴۰۴ از ۲۰۰ هزار تومان تا ۸۰۰ هزار تومان برای هر جلسه متغیر است. بنابراین نرخ متوسط کلاس خصوصی شیمی را می توان ۵۰۰ تا ۶۰۰ هزار تومان در نظر گرفت. هزینه کلاس خصوصی شیمی به آنلاین یا حضوری بودن کلاس ها بستگی دارد. نرخ کلاس های مجازی و اینترنتی می تواند حتی تا ۵۰ درصد به نسبت تدریس خصوصی در منزل کمتر باشد. بهتر است کلاس های خصوصی شیمی زودتر هماهنگ شود چرا که در ایام امتحانات نرخ ها بیشتر می شود. در ضمن، اساتید مجرب برای تعداد جلسات بالا تخفیف هم در نظر می گیرند. در مقاله How Much Does A Chemistry Tutor Cost از سایت tutorful.co.uk در رابطه با عوامل مختلف موثر بر هزینه کلاس های خصوصی شیمی توضیحاتی ارائه شده است. به عنوان مثال قیمت متوسط تدریس خصوصی شیمی در لندن برای یک ساعت 28 یورو ذکر شده است.

نحوه انتخاب بهترین معلم خصوصی شیمی

برای اینکه در امتحان و کنکور شیمی موفق شوید باید با یکی از بهترین اساتید کلاس داشته باشید. بهترین مدرسین شیمی سابقه و تجربه بالایی دارند و در دانشگاه های خوب درس خوانده اند. برای انتخاب بهترین معلم خصوصی شیمی و اطلاع از قیمت کلاس ها می توانید به سایت ایران مدرس یا سایت‌های عمومی آگهی تدریس خصوصی مراجعه کنید. در خارج از ایران هم در سایت www.banerjeetutor.com در مقاله How to Choose the Right Chemistry Home Tutor for Your Child در رابطه با نحوه انتخاب بهترین معلم شیمی توضیح داده شده است.

برای اطلاع از قیمت دقیق و به روز تدریس خصوصی شیمی در منزل و آنلاین در سال ۱۴۰۳ و ۱۴۰۴ و مشاهده شماره تماس مستقیم اساتید شیمی به سایت و مرجع تدریس خصوصی ایران مدرس مراجعه کنید. در ادامه تعدادی از بهترین اساتید و مدرسین تدریس خصوصی شیمی حاضر در سایت ایران مدرس را معرفی می کنیم.

۱. استاد مجرب سعید اکبری

سعید اکبری از مدرسین مجرب شیمی سایت ایران مدرس هستند و در صفحه ایشان چنین متنی ارائه شده است:  درصد شیمی تضمینی بالای 80 و نمره نهایی ۲۰ توسط فوق لیسانس شیمی دانشگاه تهران با رتبه دورقمی۔ او به صورت دسته بندی شده مباحث مختلف شیمی از جمله مسایل استوکیومتری متوالی و غیر متوالی با تکنیک تستی، مسایل استوکیومتری و سینتیک و سرعت با روش تعادلی، مسایل محلولها و اسید باز با فرمول کوتاه تستی، مسایل الکتروشیمی و ۔۔۔۔ را تدریس می کند. اکبری 20 سال سابقه تدریس دارد و دارای درصد شیمی 100 در کنکور سراسری است. از سوابق تدریس او می توان به تدریس در مدارس علوی، مفید، فاتح، دخترانه خواجه عبدالله، روش،  پیشرو و ... و همچنین آموزشگاه های قلم چی و خبرگان اشاره کرد. در بخش هزینه تدریس، استاد ذکر کرده است: توافقی (رضایت شما از تدریس شرط است و در صورت ناراضی بودن؛ هزینه جلسه اول نیم بها).

۲. معلم با سابقه نرگس محمدی (دکتری دانشگاه تهران)

نرگس محمدی از مدرسین برجسته و با سواد شیمی است، دکتری شیمی از دانشگاه تهران https://schem.ut.ac.ir/ دارد و در زمینه تدریس خصوصی شیمی عمومی دانشگاهی و شیمی دبیرستان، شیمی آلی، طیف سنجی شیمی آلی و نرم افزار MestreNova MNova مسترنوا، سنتز شیمی آلی و ... فعالیت دارد. او سابقه بیش از 5 سال تدریس در دانشگاه های تهران را هم دارد.

۳. دبیر خصوصی برتر شیمی علیرضا کیمیاقلم | مدرس رتبه های برتر بیش از 20 سال سابقه

اگر می خواهید شیمی را به فارسی یا انگلیسی یاد بگیرید با استاد کیمیاقلم تماس بگیرید. او  در زمینه تدریس خصوصی شیمی کنکور ۱۴۰۳ تجربی، شیمی پزشکی و مهندسی، برگزاری آزمون آنلاین، شیمی دهم، شیمی یازدهم، شیمی دوازدهم در شهرهای ایران و خارج از ایران، آزمون ورودی تیزهوشان، طراحی سوالات و تست های تالیفی، تدریس با متد ELOC و ... فعالیت دارد. شماره تماس او هم در سایت ایران مدرس ارائه شده است جهت اطلاع از نرخ دقیق کلاس ها می توانید با استاد تماس بگیرید.

۴. مدرس حرفه ای سعید تیزرو (مدرس پروازی آموزشگاه های گاج و گزینه 2)

سعید تیزرو جزء مدرسینی است که رزومه بسیار قوی دارند. از سوابق تدریس او می توان به این موارد اشاره کرد: ارائه کلید اولیه‌ی شیمی کنکور 1402 با درصد 100 (قابل مشاهده در سایت کانون فرهنگی آموزش قلمچی)، طراح سوالات آزمون آزمایشی قلمچی (پایه دوازدهم ریاضی)، طراح سوالات آزمون آزمایشی سنجش (پایه دهم ریاضی)، ویراستار علمی آزمون های آزمایشی سنجش (پایه های دهم و دوازدهم)، مدرس پروازی آموزشگاه های گاج و گزینه 2 (رشت، کیش، گناباد، سبزوار، چابهار، بندر عباس، دزفول و اندیمشک)، دبیر رسمی آموزش و پرورش مناطق 4 و 12 شهر تهران، از اساتید برگزیده طراح سوال در سامانه های آموزشی منتا و لرنیتو و مدرس برگزیده پلتفرم های آموزشی Darsoon و intlearn. برای تدریس شیمی به انگلیسی به دانش آموزان خارج از کشور.

۵. یکی از بهترین مدرسین شیمی پروین رفیقی

پروین رفیقی از مدرسین بی نظیر شیمی سایت ایران مدرس است. از سوابق کاری و تدریسی وی می توان به موارد زیر اشاره کرد: دانش آموخته دکتری شیمی تجزیه از بهترین دانشگاه علوم‌ پایه در ایران و پژوهشگر فرصت مطالعاتی در سوئد، دارای بیش از ۱۲ مقاله در برترین ژورنالهای ISI، عضو بنیاد ملی نخبگان، تدریس با قلم نوری، عضو فعال انجمن شیمی ایران، مدرس دانشگاه آزاد، پیام نور و دبیرستان، سابقه تدریس آنلاین شیمی و بیوشیمی به دانش آموزان و دانشجویان خارج از کشور، سرپرست فنی سازمان غذا و دارو، همکاری با آزمایشگاه تعیین فلزات سنگین و سموم،‌ مواد شوینده و آزمایشگاه غذا و دارو، طراحی و ساخت بیوسنسور.

۶. اسماعیل پور (دبیر رسمی مدارس تهران)

اسماعیل پور، استاد شیمی فیلم‌های آموزشی قلمچی (دهم، یازدهم، دوازدهم و کنکور)، دبیر رسمی منطقه 6 تهران، دبیر شیمی دبیرستان‌های عادی و تیزهوشان علامه حلی تهران، فارغ التحصیل کارشناسی ارشد شیمی از دانشگاه شهید بهشتی تهران، طراح تست‌های شیمی آزمون‌های قلمچی، استاد شیمی آموزشگاه‌های تهران، مشهد، اصفهان، دزفول و . . .است که ارائه کلید اولیه‌ی شیمی کنکور با درصد 100 در سایت کانون فرهنگی آموزش kanoon.ir (قلمچی) را نیز در رزومه خود دارد. او هزینه تدریس را به این صورت در نظر گرفته است: ۹۰ دقیقه کلاس آنلاین 1 میلیون تومان، ۹۰ دقیقه کلاس حضوری 1 میلیون و 200 هزار تومان

ایران مدرس؛ بهترین و مناسب ترین قیمت تدریس خصوصی شیمی ۱۴۰۳ و ۱۴۰۴

مشابه سایت tutor.com که در زمینه معرفی معلم خصوصی شیمی و ارائه قیمتها فعالیت دارد، ایران مدرس هم بدون واسطه معلم های خصوصی و نرخ درخواستی ایشان را ارائه کرده است. مرجع انتخاب معلم خصوصی ایران مدرس www.IranModares.com بوده که تا سال ۱۴۰۳ بیش از ۳۰۰۰۰ معلم خصوصی ثبت نامی داشته است و برای اطلاع از جدیدترین قیمت تدریس خصوصی شیمی می توانید به آن مراجعه کنید.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت اعتمادآنلاین هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت اعتمادآنلاین هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    خواندنی ها