کد خبر: 662020
|
۱۴۰۳/۰۳/۱۲ ۱۰:۴۶:۴۱
| |

اعتماد مشتریان به فروشگاه اینترنتی پیندو برای خرید کالای نو دیجیتال

پیندو فروشگاه اینترنتی بسیار معتبری به‌شمار می‌آید که در سال‌های اخیر توانسته است جایگاه خوبی را در میان کاربران پیدا کند؛ بازاری بسیار بزرگ که هر نوع کالا و خدماتی را در اختیار مشتریان قرار می‌دهد.

اعتماد مشتریان به فروشگاه اینترنتی پیندو برای خرید کالای نو دیجیتال
کد خبر: 662020
|
۱۴۰۳/۰۳/۱۲ ۱۰:۴۶:۴۱

این مجموعه در زمینه خرید و فروش بی‌واسطه کالاهای نو فعال است و اجازه می‌دهد تا فروشنده و خریدار به‌طور مستقیم و از طریق چت، تماس تلفنی یا تصویری با یکدیگر در ارتباط باشند.

در این مجموعه هر کسب‌وکاری اجازه ثبت فروشگاه مجزا برای خود را دارد و قطعا در این مسیر رشد خواهد کرد. زیرا پیندو همواره در حال پیشرفت است و با استفاده از ابزارهای خاص، نحوه مدیریت، بازاریابی و تجزیه و تحلیل را در اختیار فروشندگان قرار می‌دهد تا بتوانند کسب‌وکار خود را توسعه دهند؛ درست مانند بازار بزرگ تهران که هر فروشنده به روش خود مشتریان بیشتری را جذب می‌کنند. در هر صورت اگر قصد خرید کالای دیجیتال نو‌ یا اطلاع از قیمت آنلاین گوشی را دارید، پیندو انتخابی مطمئن برای شماست. تنها کافی است تا انتهای این مطلب همراه ما باشید تا این موضوع برایتان روشن شود.

پیندو چه خدماتی را در اختیار مشتریان قرار می‌دهد؟

پیندو فروشگاه اینترنتی کالای دیجیتال

برای ورود به فروشگاه اینترنتی پیندو می‌توانید اپلیکیشن آن را روی گوشی خود نصب کنید. دو نسخه مجزا از این اپلیکیشن برای سیستم عامل‌های اندروید و iOS موجود است که با نصب آن و تایید اطلاعات هویتی خود، می‌توانید به صفحه اصلی وارد شوید و دسته‌بندی و خدمات مختلف پیندو را مشاهده کنید. در اینجا کتگوری‌های مربوط به کالای دیجیتال، خانه و آشپزخانه، مد و پوشاک، زیبایی و سلامت، فرهنگ و هنر، سرگرمی و فراغت، وسایل نقلیه، خدمات، صنعتی و اداری و مواد غذایی وجود دارند. کاربر باید با توجه به نیاز خود روی یکی از این دسته‌ها کلیک کند تا لیست آگهی‌ها نمایش داده شود.

البته پیندو برای اینکه مسیر خرید را ساده‌تر کند، در داخل هر کتگوری زیردسته‌های دیگری را نیز طراحی کرده است. بنابراین اگر قصد دارید که از پیندو لپ تاپ بخرید، باید به ترتیب روی گزینه‌های کالای دیجیتال و لپ‌تاپ و کامپیوتر کلیک کنید تا لیست انواع لپ‌تاپ‌های باکیفیت و قیمت مناسب نمایش داده شود. علاوه بر لپ‌تاپ تمام برندهای گوشی، انواع لوازم صوتی و تصویری، دوربین و لوازم جانبی کنسول و بازی‌ ویدئویی نیز در این پلتفرم موجودند و با قیمتی مناسب در اختیارتان قرار می‌گیرند.

ویژگی‌های منحصر به فرد فروشگاه اینترنتی پیندو

خرید کالای دیجیتال

پلتفرم پیندو مانند بازار بزرگ آنلاین طراحی شده است تا هر فردی بتواند بدون محدودیت از خدمات مختلف آن استفاده کند. این موضوع هم برای خریداران و هم فروشندگان مزیتی بزرگ است و امکان مقایسه کالاهای مختلف را ایجاد‌ خواهد کرد. حتی برای اطلاع از قیمت به روز موبایل و تبلت یا هر نوع کالای دیگر نیز می‌توان روی این پلتفرم حساب کرد.

از ویژگی‌های دیگر این فروشگاه می‌توانیم موارد زیر را نام ببریم:

  • برای خرید گوشی موبایل پیندو فروشگاهی مطمئن است؛ زیرا این مجموعه بدون دریافت کارمزد بهترین خدمات را به کاربران ارائه می‌دهد و تنها کالاهای نو در آن به فروش می‌رسند. همین موضوع نیز باعث افزایش اعتماد مشتریان برای خرید کالای دیجیتال از این فروشگاه شده است.
  • در پیندو امکان پرداخت به روش‌های مختلف وجود دارد. شما می‌توانید هزینه نهایی را از طریق درگاه‌های بانکی موجود یا درب منزل و پس از تحویل کالا بپردازید. حتی پرداخت از طریق ارز دیجیتال یا سرویس BNPL نیز امکان‌پذیر است و به راحتی انجام می‌شود.
  • پیندو برای افزایش تراکنش‌ها‌ و تعاملات سایت برای کاربران تشویقی در نظر می‌گیرد که در قالب کد تخفیف، امتیاز، کوپن و بازگشت وجه نقدی هدیه داده می‌شود. با نصب اپلیکیشن پیندو به سرعت از این تخفیفات مطلع خواهید شد.
  • در پیندو امکان ثبت تجربیات و بازخورد‌ها در مورد خدمات مختلف این پلتفرم وجود دارد و حتی مشتریان می‌توانند به فروشندگان مختلف رتبه و امتیاز دهند. این ارزیابی به تمام کاربران فعال در وب سایت پیندو نمایش داده می‌شود تا در هنگام خرید محصول یا انتخاب فروشگاه، اطلاعات بیشتری در اختیار آن‌ها قرار گیرد.
  • بلاگ تکنولوژی و فناوری پیندو بسیار به‌روز و دقیق است و بهترین اطلاعات را در اختیار کاربران قرار می‌دهد. نه تنها در زمینه تکنولوژی، بلکه در مورد هر کالایی می‌توانید اطلاعات خوبی از این بخش به‌دست آورید.
  • پیندو روی تمام خدمات خود پشتیبانی 24 ساعته در نظر گرفته است که از زمان ثبت سفارش تا تحویل کالا و بعد از آن می‌توانید از این قابلیت استفاده کنید. بدون شک هر نوع شکایت و بازخوردی در اسرع وقت پیگیری خواهد شد.

سخن پایانی

پیندو پلتفرمی کاربرمحور برای درج آگهی‌های خرید و فروش کالاهای نو و ارائه خدمات مختلف است که با ایجاد فضایی کاملا رایگان و مطمئن، به کسب‌وکارهای کوچک و بزرگ، خانگی، خدماتی و... اجازه فعالیت می‌دهد. این پلتفرم حتی می‌تواند برای مقایسه قیمت‌ها نیز کاربردی باشد؛ به‌ویژه برای مقایسه قیمت گوشی و سایر کالاهای دیجیتال که تفاوت قیمت‌ در آن‌ها کاملا مشهود است. این مجموعه همان‌طور که گفته شد، مزایای بسیار زیادی دارد و چون تنها کالاهای نو را به فروش می‌رساند، به سرعت توانسته است جایگاه خود را در میان مشتریان حفظ کند.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت اعتمادآنلاین هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت اعتمادآنلاین هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    خواندنی ها