کد خبر: 632676
|
۱۴۰۲/۰۶/۲۸ ۱۸:۵۵:۳۲
| |

مرکز خرید دستگاه تصفیه آب نیمه صنعتی

دستگاه تصفیه آب نیمه صنعتی با سیستم اسمز معکوس مناسب برای کافه‌ها و رستوران‌ها است. در این مقاله به معرفی بهترین روش‌های خرید دستگاه آب تصفیه کن نیمه صنعتی خواهیم پرداخت.

مرکز خرید دستگاه تصفیه آب نیمه صنعتی
کد خبر: 632676
|
۱۴۰۲/۰۶/۲۸ ۱۸:۵۵:۳۲

تصفیه آب نیمه صنعتی به عنوان یک انتخاب برتر برای شرکت‌های بزرگ و رستوران‌ها، بهبود دهنده‌ی طعم آب ارائه شده به مشتریان محسوب می‌شود. دستگاه‌های تصفیه آب نیمه صنعتی، با 5 مرحله‌ی فیلتراسیون از طریق اسمز معکوس، بیش از 99 درصد از آلاینده‌های موجود در آب را حذف می‌کنند.

در این مقاله، به بررسی مفهوم تصفیه آب نیمه صنعتی، دامنه‌ی کاربرد، تفاوت با تصفیه آب خانگی، و همچنین معرفی بهترین برندهای تصفیه آب نیمه صنعتی می‌پردازیم. این محتوا با رویکرد بهینه‌سازی برای موتورهای جستجو ساخته شده و منحصر به فرد است.

تصفیه آب چیست؟

شاید تا به حال نام آب تصفیه کن را شنیده باشید. به طور کلی اگر بخواهیم توضیحی راجع به دستگاه تصفیه آب بدهیم، میتوانیم بگوییم همانطور که از نام آن مشخص است، تصفیه آب دستگاهی است که آب شهری را دریافت و آب تصفیه شده و عاری از هر گونه آلاینده را به ما میدهد.

به این دلیل است که بسیاری از افرادی که از آلوده بودن آب شهری در منطقه خود آگاه هستند، اقدام به نصب دستگاه تصفیه آب میکنند.

دستگاه تصفیه آب نیمه صنعتی چیست؟

دستگاه تصفیه آب نیمه صنعتی از جمله رده‌های دستگاه‌های تصفیه آب است که به دلیل قابلیت بالای تصفیه آب خود، به عنوان نیمه صنعتی شناخته می‌شود. این دستگاه‌ها دارای پنج مرحله فیلتراسیون مختلف هستند که با استفاده از آنها، آلودگی‌های موجود در آب، از جمله آلاینده‌های فیزیکی، آلاینده‌های شیمیایی و موارد مشابه را به طور کامل از آب حذف می‌کنند.

آشنایی با دستگاه تصفیه آب نیمه صنعتی و عملکرد آن به شما امکان می‌دهد تا از آب با کیفیت بالا و بدون آلودگی‌های مضر بهره‌برداری کنید.

بهترین برند تصفیه آب نیمه صنعتی

images_1695049737_65086809a23be.jpg

در عرصه تصفیه آب، به دلیل وجود مارک‌های متعدد و نبودن نظارت دقیق، انتخاب مارک مناسب می‌تواند در خرید دستگاه به شما کمک زیادی کند. در این زمینه، برند لایف واتر یکی از بهترین گزینه‌ها به شمار می‌آید. این شرکت با استفاده از قطعات برتر و وارداتی از تایوان، دستگاه‌های تصفیه آب با کیفیت بالا را با هزینه مناسب ارائه می‌دهد.

همچنین، برندهای دیگری همچون سافت واتر، سی سی کا و آرتک نیز در دستگاه‌های تصفیه آب نیمه صنعتی فعالیت دارند. انتخاب بهترین مارک تصفیه آب نیمه صنعتی می‌تواند در تأمین آب با کیفیت و قابل اعتماد به شما کمک کند.

برای مثال، دستگاه تصفیه آب نیمه صنعتی سافت واتر یکی از دستگاه‌های پر فروش در ایران است.

تصفیه آب نیمه صنعتی چه کاربردی دارد؟

استفاده از دستگاه‌های تصفیه آب نیمه صنعتی در مکان‌هایی با نیاز بالا به آب تصفیه شده، از جمله کافه‌ها، رستوران‌ها، شرکت‌ها، ادارات بزرگ، مدارس و... بسیار مفید است. این مکان‌ها مکان‌هایی هستند که می‌توان دستگاه‌های تصفیه آب نیمه صنعتی را در آنها نصب کرد.

استفاده از دستگاه‌های تصفیه آب نیمه صنعتی، از طریق بهره‌برداری در مکان‌هایی که نیاز به تصفیه آب دارند، به بهبود کیفیت آب و ارتقای خدمات آبی در این مکان‌ها کمک می‌کند.

دستگاه تصفیه نیمه صنعتی چه قطعاتی دارد؟

مانند دستگاه‌های تصفیه آب دیگر، دستگاه تصفیه آب نیمه صنعتی دارای قطعات الکتریکی و غیر الکتریکی است. این قطعات حیاتی در ارتقای کیفیت آب تصفیه شده نقش دارند. در کل، قطعات زیر از اهمیت بسیاری برخوردارند:

  1. مخزن: برای ذخیره‌سازی آب تصفیه شده.
  2. پمپ: برای افزایش فشار آب ورودی به دستگاه تصفیه آب.
  3. شیر برقی: برای کنترل اتوماتیک جریان آب ورودی.
  4. فیلترها: اصلی‌ترین عناصر تصفیه آب برای حذف آلاینده‌ها.
  5. سوئیچ‌های فشار: این سوئیچ‌ها از جمله پرشر و لو پرشر به شیر برقی در قطع و وصل جریان آب کمک می‌کنند.
  6. شیر ورودی: این شیر در مسیر آب ورودی به دستگاه نصب می‌شود و جریان آب ورودی را کنترل می‌کند.
  7. شیر مخزن: این شیر روی مخزن نصب می‌شود و در صورت بسته بودن، جلوگیری از ورود آب به مخزن را فراهم می‌کند.
  8. هوزینگ: سه فیلتر مرحله اول دستگاه درون یک محفظه عمودی به نام هوزینگ قرار دارند.

تعیین میزان سختی آب برای دستگاه تصفیه آب نیمه صنعتی

مقدار سختی آب مورد نیاز برای دستگاه تصفیه آب نیمه صنعتی بر اساس نوع مصرف آب تعیین می‌شود. به عنوان مثال، مصرف آب در کشاورزی با آب مورد استفاده در تجهیزات آزمایشگاهی متفاوت است. گاهی نیاز به سفارشی‌سازی دستگاه تصفیه آب نیمه صنعتی وجود دارد تا سطح مناسبی از سختی آب فراهم شود.

در برخی موارد، سختی آب مورد نظر ممکن است پایین باشد، اما به دلیل کدورت آب ورودی، نیاز به پیش‌تصفیه‌های مختلفی مانند رزین یا سیلیس قبل از تصفیه دارید. بنابراین، بهترین راه حل را با مشاوره از کارشناسان تخصصی در زمینه تصفیه آب نیمه صنعتی پیدا کنید تا میزان مناسب سختی آب را به‌دست آورید.

مرکز فروش دستگاه تصفیه آب نیمه صنعتی

images_1695049708_650867ec2bbde.jpg

خرید تصفیه آب نیمه صنعتی یکی از کار های نسبتا دشوار است. به دلیل اینکه آب تصفیه کن های نیمه تجاری وارد حوزه تخصصی تصفیه آب میشوند. بهترین راهکار برای خرید بهترین دستگاه تصفیه آب نیمه صنعتی، خرید از یک مرکز معتبر است.

تصفیه آب پاکاب گستر یکی از تخصصی ترین مراکز فروش و ارائه خدمات برای تصفیه آب های نیمه صنعتی و خانگی است. پاکاب گستر با بیش از یک دهه تجربه در حوزه فروش و ارائه خدمات تصفیه آب، خدمات زیر را به مشتریان خود ارائه میدهد:

  • گارانتی بی قید و شرط تمامی دستگاه های تصفیه آب
  • فروش دستگاه تصفیه آب نیمه صنعتی آماده
  • تولید تصفیه آب نیمه صنعتی درخواستی با کیفیت درخواستی
  • نصب و ارسال رایگان تصفیه آب نیمه صنعتی و خانگی
  • خدمات پس از فروش مادام العمر

سرویس تصفیه آب نیمه صنعتی

دستگاه تصفیه آب نیمه صنعتی مانند دیگر آب شیرین کن ها نیاز به سرویس دوره ای دارد. دلیل اصلی سرویس دوره ای دستگاه های نیمه صنعتی، تعویض فیلتر است. در ادامه به توضیح نحوه تعویض فیلتر و دلیل اهمیت آن خواهیم پرداخت.

تعویض فیلترهای دستگاه تصفیه آب نیمه صنعتی

دستگاه تصفیه آب نیمه صنعتی با داشتن پنج فیلتر اصلی عملکرد خود را انجام می‌دهد. این فیلترها به مرور زمان کثیف می‌شوند و تاریخ انقضای آنها به پایان می‌رسد. به همین دلیل ضروری است که تمامی فیلترهای دستگاه تصفیه آب نیمه صنعتی تعویض شوند.

زمان مناسب برای تعویض فیلترهای نیمه صنعتی وابسته به کیفیت آب در منطقه شما و میزان مصرف آب است. به طور کلی، سه فیلتر ابتدایی دستگاه به عنوان فیلترهای پیش‌تصفیه عمل می‌کنند، فیلتر مرحله چهارم ممبران اصلی دستگاه است که نقش کلیدی در تصفیه آب دارد، و فیلتر مرحله پنجم پست کربن است که به تجربه طعم و بوی آب را بهبود می‌بخشد.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها