از پری گستاخ تا فتح قطب؛

چهار انیمیشن در «فیلم‌نت» دوبله و عرضه شد

چهار انیمیشن از محصولات کشورهای مختلف با دوبله اختصاصی در پلتفرم فیلم‌نت عرضه شد.

چهار انیمیشن در «فیلم‌نت» دوبله و عرضه شد
کد خبر: 610026
|
۱۴۰۲/۰۲/۰۹ ۱۳:۰۳:۴۴

پلتفرم فیلم‌نت در راستای انتشار محصولاتی برای گروه‌های مختلف، چهار انیمیشن «سگ راک ۳: نبرد ریتم»، «رافادان تایفا»، «تیتینا» و «پری دردسرساز» را به‌طور اختصاصی دوبله کرد.

«سگ راک ۳: نبرد ریتم» در سال ۲۰۲۲ منتشر شده و محصول کشورهای چین و آمریکا است. این انیمیشن ۸۷ دقیقه‌ای، داستان یک ستاره راک به نام بودی را روایت می‌کند که می‌خواهد با برگزاری مسابقه، دیگر علاقه‌مندان به هنر را به موسیقی تشویق کرده و خودش تبدیل به ستاره تلویزیونی شود. آنتونی بل کارگردانی «سگ راک ۳: نبرد ریتم» را بر عهده داشته است و گراهام همیلتون، اشلی بال، اندرو فرانسیس، اددی ایزارد و بیتنی براون هم در این انیمیشن صداپیشگی کرده‌اند.

اما اگر به تماشای آثار سینمایی و تلویزیونی کشور ترکیه علاقه دارید، تماشای انیمیشنی از محصولات این کشور می‌تواند تجربه جالبی باشد. انیمیشن «رافادان تایفا» (با نام کامل «رافادان تایفا گوبکلی‌تپه») با مدت زمان ۱ ساعت و ۲۴ دقیقه از محصولات سال ۲۰۱۹ کشور ترکیه است و به داستان گروهی از دوستان می‌پردازد که در جست‌وجوی دوست گم‌شده‌شان به یک مکان باستان‌شناسی به‌نام گوبکلی‌تپه سفر کرده و در آن‌جا درگیر ماجرایی می‌شوند که سفر در زمان را برای آنها به‌دنبال دارد.

«رافادان تایفا» نام مجموعه‌ای انیمیشنی در ترکیه است که در سال‌های اخیر چند فیلم بر اساس شخصیت‌های آن ساخته شده است. کارگردان فیلم انیمیشنی «رافادان تایفا» اسماعیل فیدان نام دارد که در سال‌های اخیر به متخصص ساخت محصولاتی با محوریت این مجموعه تبدیل شده است و ساخت انیمیشن «رافادان تایفا ۴» را هم به پایان رسانده است که قرار است سال ۲۰۲۴ به نمایش درآید. پابلو میلا، کالی ری، سیرین جیوبی و لونت کال از جمله صداپیشگان «رافادان تایفا» هستند.

از ترکیه به یک کشور اروپایی دیگر می‌رویم؛ انیمیشن «تیتینا» از دیگر محصولاتی است که به‌تازگی با دوبله اختصاصی در پلتفرم فیلم‌نت منتشر شده است. این انیمیشن محصول سال ۲۰۲۲ است و در کشور نروژ ساخته شده است.

«تیتینا» به کارگردانی کاجسا نس و با صداپیشگی جان گانر رویس، کاره کنرادی، آنه ماریت یاکوبسن، جان برونگوت و توربیورن هار، به ماجرای مهندسی ایتالیایی به نام اومبرتو می‌پردازد که به همراه سگ محبوبش تیتینا زندگی آرامی دارد اما بعد از تماس رولند (کاوشگر نروژی) تصمیم می‌گیرد قطب شمال را فتح کند.

کاجسا نس فیلمسازی است که سابقه ساخت چند فیلم و انیمیشن کوتاه را در کارنامه دارد و در جشنواره‌های معتبری همچون تریبکا و انسی (از مهم‌ترین جشنواره‌های انیمیشن در سطح دنیا) موفقیت‌هایی را نیز به دست آورده است. «تیتینا» اولین اثر بلند نس محسوب می‌شود. انیمیشن «تیتینا» با مدت زمان ۱ ساعت و ۲۹ دقیقه و با دوبله اختصاصی در دسترس کاربران فیلم‌نت قرار دارد.

دیگر انیمیشنی که به‌تازگی توسط پلتفرم فیلم‌نت دوبله شده است، «پری دردسرساز من» نام دارد و از محصولات سال ۲۰۲۲ آلمان و لوکزامبورگ است.

این انیمیشن با زمان ۱ ساعت و ۱۹ دقیقه، داستان پری گستاخی به نام ویولتا را روایت می‌کند که در دنیای انسان‌ها گرفتار می‌شود و روی زمین با دختر نوجوانی به نام ماکسی آشنا می‌شود تا هویت واقعی‌اش را کشف کند. کارگردانی «پری دردسرساز من» بر عهده کارولاین اوریگر بوده است و جلا هازه، لیزا ماری کورول، اشتفان بِنسین، الکس آونل و جولیان مائو از صداپیشگان اصلی این انیمیشن هستند.

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها