کد خبر: 607803
|
۱۴۰۲/۰۱/۲۸ ۱۵:۵۴:۳۵
| |

ریاضی را با معلم خصوصی ریاضی سریع تر یاد بگیر!

در سال 2005، گالوپ (معتبرترین شرکت نظرسنجی در جهان) یک نظرسنجی انجام داد و از دانش‌آموزان خواست که دشوارترین درسی که در مدرسه یاد می‌گیرند را نام ببرند، جای تعجب نبود که ریاضیات در بالای نمودار سطح دشواری قرار گرفت.

ریاضی را با معلم خصوصی ریاضی سریع تر یاد بگیر!
کد خبر: 607803
|
۱۴۰۲/۰۱/۲۸ ۱۵:۵۴:۳۵

طبق این آمار ریاضی درسی است که اکثر دانش‌آموزان نسبت به آن نظر مشترکی داشته و آن را سخت‌ترین درس دوارن مدرسه نام می‌برند. اما با وجود سختی‌ها و چالش‌های درس ریاضی، اگر دانش‌آموزان نسبت به این درس ذهنیتی مثبت داشته و با یک معلم ریاضی حرفه‌ای مباحث آن را یاد بگیرند، می‌توانند از پس تمام این چالش‌ها بربیایند.

 در این مطلب به دلیل جایگاه این درس در بین دانش‌آموزان و در پاسخ به سوال چگونه ریاضی را یاد بگیریم، به تاثیر حضوری معلم خصوصی ریاضی اشاره کرده و همچنین روش‌های موثر مطالعه ریاضی را نیز بیان کردیم. پس مطالعه این محتوا را به هیچ وجه از دست ندهید.

حل مسئله و تمرین زیاد از مهم‌ترین فاکتورها در یادگیری ریاضی!

به عنوان یک دانش‌آموز باید این باور ذهنی را در درون‌تان تقویت کنید که اشتباهات مکرر در حل سوالات و مسائل ریاضی بخشی از فرآیند یادگیری و مرحله‌ای از مراحل یادگیری درس ریاضی است.

 خیلی از افراد معروف در رشته ریاضی معتقد هستند که یادگیری ریاضی دقیقاً در حل مسئله‌ها و سوالاتی پیش می‌آید که شما به آن فکر کرده و به دنبال راه‌حل مناسبی برای آن‌ها هستید. همین تجزیه و تحلیل راه‌حل‌ها باعث ایجاد جرقه‌های ذهنی شده و در همین زمان است که یادگیری اتفاق افتاده و به جواب می‌رسید.

پس با خیال راحت یادگیری ریاضی را شروع کرده و به سمت حل سوالات مکرر و پیوسته پیش بروید. حتی اگر در ابتدای یادگیری بیشتر از نیم ساعت روی یک سوال وقت بگذارید، هیچ اشکالی ندارد. زیرا با همین تکرار و تمرین در حل سوالات و کم شدن تدریجی اشتباهات بوده که ذهن‌تان به مرور به تحلیل پیوسته مسائل و رسیدن به پاسخ درست عادت می‌کند. چون خلق یک مهارت چیزی جز تکرار عادت و تمرین مکرر آن نیست.

رعایت پیوستگی در مطالعه و تمرین ریاضی؛ از نکاتی که نباید فراموش شود!

دانش‌آموزان زمانی که در درس ریاضی مشکل داشته و نمی‌توانند به خوبی این درس را یاد بگیرند، باید یک برنامه مشخص و پیوسته برای آموزش و یادگیری آن داشته باشند. یعنی به جای اینکه فقط یک روز در هفته را برای مطالعه ریاضی صرف کنند، این زمان را به 7 ساعت در هفته تقسیم کرده و به روزی یک ساعت مطالعه برسانند.

بهترین اساتید تدریس خصوصی ریاضی به اتفاق، پیوستگی در مطالعه درس ریاضی را راه‌حل مناسبی برای یادگیری این درس می‌دانند. به گفته برخی از اساتید آموزش آنلاین ریاضی استادبانک، یادگیری مداوم اثربخش‌تر از یادگیری مقطعی است. هم استرس و نگرانی دانش‌آموزان را کاهش داده و هم به دلیل کسب نتایج لذت‌بخش، علاقه‌ آن‌ها را برای تمرین، بیشتر می‌کند.

آموزش آنلاین ریاضی از صفر تا صد با کمک معلم خصوصی و تاثیر او بر یادگیری!

همه ما به این باور رسیده‌ایم که برای رسیدن به تسلط کامل در درس‌های تخصصی مثل ریاضی، نیاز به یک معلم خوب داریم. این معلم می‌تواند با تدریس خود، با فن بیان بالا و با معرفی بهترین منابع کمک درسی، باعث خلق نتایج شگفت‌انگیز در دروس ما شود.

یادگیری ریاضی لازمه انجام دو اصل است؛ اول تمرین و حل سوال و دوم پیوستگی در مطالعه، اما داشتن یک معلم حرفه‌ای در درس ریاضی نیز بسیار حائز اهمیت است. یعنی تا زمانی که معلمی نباشد که به خوبی پایه و اصول اولیه ریاضی، قواعد و فرمول‌ها را به شما یاد دهد، تاثیر هر دو اصل کمرنگ خواهد شد. چون تاثیرگذارترین روش یادگیری ریاضی، همراهی کردن یک معلم تدریس خصوصی ریاضی مناسب در کنار‌ دانش‌آموز است.

معلمی باید بتواند مشکلاتی که در پایه‌ترین و ابتدایی‌ترین مسائل ریاضی دارید را تشخیص داده و براساس آن یک برنامه مشخص و روتین یادگیری بریزد. با کمک معلم آنلاین ریاضی، آموزش ریاضی از پایه مبنا و هدف تدریس معلم قرار خواهد گرفت که براساس این هدف، او بهترین روش تدریس خود را مشخص کرده و براساس روش تدریس ریاضی مشخص شده، منابع کمک درسی و تقویتی مناسب را به شما معرفی می‌کند.

2

چرا آموزش ریاضی توسط معلم می‌تواند بهترین گزینه برای یادگیری سریع ریاضی باشد؟

معلم مدرسه به هیچ عنوان نمی‌تواند به مشکلات درسی تک تک بچه‌ها در کلاس بپردازد و با توجه به روحیات هر دانش‌آموز تدریس را انجام دهد، همین موضوع ضرورت وجود معلم خصوصی ریاضی را نشان می‌دهد. از طرفی سرعت آموزش معلم در کلاس درس براساس میانگین سرعت یادگیری بچه‌ها در کلاس است اما سرعت آموزش در کلاس خصوصی ریاضی صرفاً بر اساس یادگیری شما پیش می‌رود. معلم خصوصی می‌تواند بر اساس تفاوت‌های فردی شما  و با توجه به نحوه یادگیری، هدف و مشکلی که داشته، کلاس را پیش ببرد.

در کلاس تدریس خصوصی ریاضی چون کلاس متعلق به شما است، حتی اگر از سال‌های قبل  نیز اشکالاتی داشته یا سوالاتی ذهن شما را درگیر کرده باشد، معلم باز هم بدون هیچ مشکلی کاملاً جواب داده و اشکالات پایه‌ای شما را رفع می‌کند.

البته دسترسی به مدرس حرفه‌ای با قیمت تدریس خصوصی ریاضی مناسب، خود چالش بزرگی بوده که می‌توان با مراجعه به پلتفرم‌های تدریس آنلاین و حضوری ریاضی نظیر استادبانک، این چالش را نیز رفع کرد.

با استادبانک، شانس خود را برای یادگیری آسان و سریع ریاضی امتحان کنید!

بهترین اساتید تدریس خصوصی ریاضی را باید از بهترین مرجع تدریس خصوصی جستجو کرد. سایت تدریس خصوصی استادبانک به دلیل داشتن دو نوع تدریس آنلاین ریاضی و حضوری می‌تواند بهترین انتخاب برای درخواست تدریس خصوصی معلم ریاضی باشد.

 همکاری سایت استادبانک با بهترین اساتید تدریس خصوصی ریاضی این گونه است که همه مدرسین قبل از همکاری با استادبانک گلچین شده و رزومه تحصیلی و کاری‌ آن‌ها بررسی می‌شود. بنابراین به دلیل نظارت دائمی بر عملکرد اساتید ریاضی، شما می‌توانید بهترین معلم ریاضی خود را با خیال راحت انتخاب کنید.

همچنین در استادبانک به دلیل وجود قیمت‌ تدریس خصوصی ریاضی مناسب، با هر بودجه‌ای می‌توانید معلم ریاضی خود را داشته باشید. اگر به صورت آنلاین جلسات تدریس خصوصی را برگزار کرده، علاوه بر کاهش هزینه‌های جلسات، محدودیت‌های کلاس حضوری را نیز نخواهید داشت.

بنابراین می‌‌توانید با ورود به سایت استادبانک به نشانی ostadbank.com یا تماس با شماره ۰۲۱۹۱۰۰۵۳۴۳ و ارتباط با این مجموعه، درخواست کلاس تدریس خصوصی ریاضی خود را ثبت کرده و با بهترین معلم خصوصی ریاضی، بهینه‌ترین و سریع‌ترین روش یادگیری ریاضی را تجربه کنید.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها