کد خبر: 663641
|
۱۴۰۳/۰۳/۲۶ ۲۲:۳۰:۰۶
| |

پزشکیان:

صدای مردمی خواهم بود که کسی صدای آن را نمی‌شنوند

کاندیدای ریاست جمهوری با بیان اینکه در کشور آنچه شایسته ملت است، رخ نداده گفت: هر آنچه از دستم برآید، انجام می‌دهم و با فریاد عدالت به داد مردم، بازنشستگان، فرهنگیان و کارگران خواهم رسید

صدای مردمی خواهم بود که کسی صدای آن را نمی‌شنوند
کد خبر: 663641
|
۱۴۰۳/۰۳/۲۶ ۲۲:۳۰:۰۶

کاندیدای ریاست جمهوری با بیان اینکه در کشور آنچه شایسته ملت است، رخ نداده گفت: هر آنچه از دستم برآید، انجام می‌دهم و با فریاد عدالت به داد مردم، بازنشستگان، فرهنگیان و کارگران خواهم رسید.

به گزارش تسنیم، مسعود پزشکیان عصر امروز در سفر انتخاباتی به شهرستان‌های غرب استان در ورزشگاه حضرت قائم (عج) نسیم‌شهر حضور یافت و در جمع مردم سخنرانی کرد.

مسعود پزشکیان با تأکید بر تقویت مناطق محروم گفت: در کشور مردم فقیر و پیر که در حاشیه هستند بیشترین آسیب را می‌ببینند و صدای آنها شنیده نمی‌شود.

وی با بیان اینکه علم و دانشم در اختیار افرادی قرار می‌دهم که ضعیف هستند، افزود: حق گرفتنی است و باید حق مردم با عدالت ادا شود‌ لذا صدای مردمی خواهم بود که کسی صدای آن را نمی‌شنوند.

کاندیدای ریاست جمهوری با بیان اینکه نباید با حبس و باتوم به سراغ مردمی که به دنبال مطالبه‌گری و حق هستند رفت، تصریح کرد: هر آنچه از دستم برآید، انجام می‌دهم و با فریاد عدالت به داد مردم، بازنشستگان، فرهنگیان و کارگران خواهم رسید.

پزشکیان با بیان اینکه در احقاق حق دختران و زنان کوتاه نخواهم آمد، ابراز داشت: دین اسلام گفته است باید در برابر ظالم و ظلم ایستاد‌.

وی با بیان اینکه بر پیمان خود با مردم تا پای جان خواهم ایستاد، گفت: حضرت علی (ع) 63 سال در رکاب رسول الله جنگیده و همیشه به دنبال حق، عدالت و تقوا بوده لذا به تبعیت از امیرالمومنین (ع) مسیر عدل و حق را پیگیری خواهیم کرد.

کاندیدای یازدهمین ریاست جمهوری بیان کرد: انسان‌های محافظه کار که به دنبال حق و عدالت نمی‌روند وابسته به دنیا و مقام هستند و این دو عامل منجر به بی‌عدالتی می‌شود.

پزشکیان با بیان اینکه به هیچ عنوان دنبال مادیات و وابسته به پست و مقام نیستم، افزود: باید حرف حق و فریادرس مردم باشیم و در مقابل ظالم ایستاد و یار و یاور مردم بود.

وی تصریح کرد: در کشور آنچه باید شایسته ملت باشد رخ نداده است اما با تکیه بر صداقت مسائلی که برای مردم روا و شایسته است، اتفاق می‌افتد. به هیچ عنوان دست‌درازی‌ای به بیت‌المال برای خود و خانواده و اطرافیان نداشته‌ام و فقط برای ایران و مردم پای کار آمده‌ام.

پزشکیان در پایان به گرفتاری سرپرست خانواده‌ها در مناطق مختلف و کم برخورد اشاره و خاطرنشان کرد: باید کشوری بسازیم که طبق فرامین حضرت علی (ع) باشد و مردم از زندگی و رفاه بهره ببرند.

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت اعتمادآنلاین هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت اعتمادآنلاین هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    خواندنی ها