کد خبر: 654279
|
۱۴۰۲/۱۲/۲۱ ۱۰:۴۳:۰۹
| |

موضع حزب اعتدال و توسعه درخصوص انتخابات ریاست جمهوری اعلام شد

سخنگوی حزب اعتدال و توسعه، در توضیح برنامه‌های آتی این حزب گفت: ما در انتخابات ١۴٠۴ ریاست جمهوری، حضور فعالی خواهیم داشت.

موضع حزب اعتدال و توسعه درخصوص انتخابات ریاست جمهوری اعلام شد
کد خبر: 654279
|
۱۴۰۲/۱۲/۲۱ ۱۰:۴۳:۰۹

جواد هروی، سخنگوی حزب اعتدال و توسعه، در توضیح برنامه‌های آتی این حزب گفت: ما در انتخابات ١۴٠۴ ریاست جمهوری، حضور فعالی خواهیم داشت.

به گزارش فارس، بخش هایی از گفت و گوی هروی را در ادامه می خوانید:

 

  • مطمئناً یکی از احزاب اساسی و مهم فعال در این انتخابات، حزب عدالت و توسعه خواهد بود، که حضوری چشمگیر داشته و یقیناً، به حمایت از شخصیتی برجسته و شایسته، که شورای مرکزی به این نتیجه برسد و اعلام کند، برخواهد خواست. به همین دلیل، ما زمینه‌های لازم را برای برنامه‌ریزی‌ فعالیت در انتخابات سال ١۴٠۴ آماده کرده‌ایم و از هفته گذشته، این مرحلهٔ سیاسی‌مان را کلید زده‌ایم.
  • آنچه که در مواضع دفتر سیاسی حزب، در روزهای گذشته مطرح شد و همچنین، در شورای مرکزی حزب تصمیم گرفته شد، این است که ما با همین شتاب ایام انتخابات ادامه کار دهیم و خودمان را نه فقط برای بحث انتخابات، بلکه برای حضور در صحنه سیاسی کشور، نقد شرایط روز، مسائل اقتصادی، سیاسی و حتی مناسبات بین‌المللی ایران با سایر نقاط جهان آماده کنیم.
  • حزب اعتدال و توسعه، یک حزب شناسنامه‌دار است که براساس اساسنامهٔ خود، ضرورت حضور فعال در عرصه‌های سیاسی را حس می‌کند و بر همین اساس نیز با پایان یافتن انتخابات، کار ما پایان نیافته و این حزب، تداوم نگرش‌ها و رویکردهای سیاسی، اقتصادی و اجتماعی خودش را پیگیری خواهد کرد.
  • شاید تفاوت اساسی موجود میان حزب عدالت و توسعه با بسیاری از احزابی که قارچ گونه در زمان انتخابات‌ها بوجود می‌آیند را باید در آن دید که این حزب، براساس منویات شورای مرکزی‌اش، تصمیم گیری‌های بلند مدت دارد و انتخابات، یک تصمیم کوتاه مدت است که در درون تصمیمات بلند مدت ما قرار می‌گیرد.
  • حضور در عرصه سیاسی، تصمیم گیری‌ها، اعلام مواضع به دولت و مجلس و مداخله در مقولاتی که می‌تواند به نقادی سیاسی، اجتماعی و سیاست خارجی منجر شود، در نتیجه تصمیم‌گیری‌های بلند مدت هستند.
  • ما در جلسه دفتر سیاسی، بر ادامه فعالیت‌ها در دوران پساانتخابات، چه در تهران و چه در سایر استان‌ها، و ادامه مسیر و فعالیت‌های اعضای فعال و هوادارانمان تاکید کرده‌ایم و از اعضا خواسته‌ایم که برنامه‌های خود را مبتنی با شرایط بومی، محلی، منطقه‌ای، استانی و در نهایت ملی، ارائه کنند.
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت اعتمادآنلاین هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت اعتمادآنلاین هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    خواندنی ها