کد خبر: 611963
|
۱۴۰۲/۰۲/۱۹ ۱۶:۱۶:۱۹
| |

چهره نزدیک به لاریجانی: برای حمایت سیاسی و معنوی در انتخابات پیش او می‌آیند

به گفته یکی از چهرهای نزدیک به لاریجانی، افرادی که می‌خواهند برای انتخابات مجلس دوازدهم اعلام کاندیداتوری کنند پیش لاریجانی می‌آیند و خواستار حمایت معنوی و سیاسی هستند.

چهره نزدیک به لاریجانی: برای حمایت سیاسی و معنوی در انتخابات پیش او می‌آیند
کد خبر: 611963
|
۱۴۰۲/۰۲/۱۹ ۱۶:۱۶:۱۹

عزت‌الله یوسفیان ملا، چهره نزدیک به لاریجانی، درباره ورود او به انتخابات مجلس دوازدهم گفت: لاریجانی به هیچ‌ وجه برای کاندیداتوری مجلس دوازدهم تصمیمی ندارد.

به گزارش منیبان، او گفت: بسیاری از کاندیداهای شهرستان‌ها به دلیل جایگاه مثبتی که در شهرستان‌ها و کشور دارد خدمت او می‌آیند و می‌خواهند لاریجانی از آنها حمایت کند. 

او افزود: در حال حاضر بسیاری از نمایندگان فعلی، نمایندگان سابق و افرادی که می‌خواهند برای انتخابات مجلس دوازدهم اعلام کاندیداتوری کنند پیش لاریجانی می‌آیند و به او می‌گویند که شما از ما حمایت معنوی و سیاسی کنید. 

یوسفیان ملا در پاسخ به اینکه از نمایندگان فعلی چه کسانی برای جلب حمایت لاریجانی نزد او می‌آیند، تصریح کرد: یکی دو نفر نیستند تعداد بالایی از نمایندگان مجلس از هر جناحی اعم از اصلاح‌طلب و اصولگرا نزد لاریجانی می‌آیند. البته در جریان این دیدارها و درخواست افراد برای حمایت، لاریجانی به صلاحیت افراد توجه می‌کند اینکه فرد دارای صلاحیت باشد لذا به خط و خطوط افرادی کاری ندارد و فقط به این نکته توجه می‌کند که فرد مورد نظر صالح و سالم است یا خیر و شرایط مندرج در قانون اساسی را دارد یا خیر.

این چهره نزدیک به لاریجانی در واکنش به اینکه بنابراین امکان دارد که لاریجانی برای انتخابات مجلس دوازدهم لیست بدهد، خاطرنشان کرد: هنوز معلوم نیست اما درخواست برای اینکه لاریجانی در انتخابات مجلس دوازدهم لیست بدهد بسیار فراوان است. لاریجانی هنوز در مورد لیست به نتیجه نهایی نرسیده از این‌رو بعید نیست که لیست بدهد.

یوسفیان ملا گفت: وقتی افراد می‌آیند و از لاریجانی درخواست حمایت می‌کنند ممکن است او از فرد به درد بخور و سالم حمایت کند. نکته پایانی اینکه لاریجانی به هیچ‌وجه در انتخابات مجلس دوازدهم اعلام کاندیداتوری نمی‌کند.

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها