کد خبر: 660485
|
۱۴۰۳/۰۲/۲۸ ۲۲:۳۰:۱۶
| |

«اعتمادآنلاین» گزارش می‌دهد:

طلاق؛ پایان ۱۳ سال زندگی بدون صمیمیت

مردی که بعد از ۱۳ سال تصمیم به جدایی گرفته می‌گوید در تمام این سال‌ها هرگز رابطه صمیمانه‌ای با همسرش نداشت.

طلاق؛ پایان ۱۳ سال زندگی بدون صمیمیت
کد خبر: 660485
|
۱۴۰۳/۰۲/۲۸ ۲۲:۳۰:۱۶

محمود پس از ۱۳ سال زندگی مشترک با همسرش تصمیم گرفته از او جدا شود. این زوج هر دو کارمند هستند و رضایت نسبی درباره طلاق دارند.

محمود درباره علت جدایی برای اعتمادآنلاین توضیح می‌دهد:

 

*چه مدتی است که تصمیم به طلاق گرفتید؟

ما ۱۳ سال با هم زندگی کردیم. یک دختر داریم که حالا تقریباً به سن نوجوانی رسیده است و چون او بزرگ شده ما تصمیم به طلاق گرفتیم.

*چرا قصد جدایی دارید؟

راستش من و فهمیه از اول برای هم نبودیم. ما با تصمیم والدین‌مان ازدواج کردیم. یک ازدواج کاملاً سنتی بود. پدر و مادرم فهیمه را پیشنهاد دادند. به خواستگاری رفتیم و آنها هم قبول کردند. بعد از ازدواج فهمیدم فهیمه هم همین‌طور است. او هم با علاقه با من ازدواج نکرده و چون خواست پدر و مادرش بود با من ازدواج کرد.

*اختلاف دارید؟

مشکل اصلی ما همین است که هیچ‌وقت در زندگی اختلافی نداشتیم. اصلاً زندگی ما در سکوت برگزار می‌شود.

*یعنی چه؟ هیچ‌وقت سر هیچ موضوعی اختلاف ندارید؟

فهیمه هیچ‌وقت با من حرف نمی‌زند. ما کلاً بجز در مواقع ضروری با هم صحبت نمی‌کنیم. با اینکه دخترمان را عاشقانه دوست داریم اما حتی این بچه هم نتوانست باعث ایجاد صمیمیت ببین ما شود.

*حالا چرا تصمیم به طلاق گرفته‌اید؟

در این سال‌ها اتفاقات زیادی افتاد. من و فهیمه، هر دو پدرمان را از دست دادیم و بچه‌مان هم بزرگ شده و حالا تصمیم گرفته‌ایم از هم جدا شویم. ما وارد میانسالی شده‌ایم. زندگی‌ای که بدون صمیمیت و هیچ حس خاصی باشد برای هر دوی ما خوب نیست.

*همسرت هم موافق است؟

وقتی به او گفتم بیا جدا شویم بدون هیچ حرفی قبول کرد. او همه کارهای انتقالی‌اش را انجام داد و ماه آینده به اراک می‌رود تا در آنجا کار کند. او حتی به من نگفت درخواست انتقالی کرده است. فقط برگه‌ای به من داد که موافقتم را اعلام کنم و من هم این کار را کردم.

*تکلیف دخترتان چه می‌شود؟

تصمیم‌گیری را به عهده خودش گذاشته‌ایم. قرار شد هر جا دوست دارد زندگی کند. ما هر دو آمادگی مراقبت از او را داریم.

*مهریه را چه کردی؟

وقتی صحبت از طلاق شد فهیمه گفت مهریه نمی‌خواهد. او ۵۰۰ سکه طلا مهریه دارد که از آن گذشت. البته من به او مقداری پول بابت همه هزینه‌هایی که در زندگی مشترک‌مان کرده پرداخت کردم و شنیدم که در اراک هم خانه کوچکی خریده است. فهیمه زنی است که از پس زندگی خودش برمی‌آید. 

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت اعتمادآنلاین هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت اعتمادآنلاین هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    خواندنی ها