کد خبر: 542742
|
۱۴۰۰/۱۲/۲۱ ۱۳:۳۷:۵۸
| |

بهترین شرکت دیجیتال مارکتینگ در ایران را چگونه انتخاب کنیم؟

به معنای واقعی کلمه ده ها آژانس دیجیتال مارکتینگ در ایران وجود دارد که می توانید با هر یک کار کنید، اما کدام شرکت مناسب فعالیت های شماست و می تواند مسیر کسب و کار آنلاین شما را هموار کند؟

بهترین شرکت دیجیتال مارکتینگ در ایران را چگونه انتخاب کنیم؟
کد خبر: 542742
|
۱۴۰۰/۱۲/۲۱ ۱۳:۳۷:۵۸

راه های زیادی برای ارتقا کسب و کار بصورت آنلاین وجود دارد؛ ایمیل مارکتینگ، بازاریابی محتوا، سئو و بهینه سازی، PPC، بازاریابی رسانه های اجتماعی و ... همه به نوعی زیر مجموعه مفهومی به نام دیجیتال مارکتینگ یا بازاریابی آنلاین هستند. اینجاست که نقش آژانس های دیجیتال مارکتینگ برای این چالش پر رنگ تر می شود و مطمئنا انتخاب بهترین شرکت دیجیتال مارکتینگ نیز سخت تر خواهد شد.

به معنای واقعی کلمه ده ها آژانس دیجیتال مارکتینگ در ایران وجود دارد که می توانید با هر یک کار کنید، اما کدام شرکت مناسب فعالیت های شماست و می تواند مسیر کسب و کار آنلاین شما را هموار کند؟ در این مقاله از وبسایت اعتماد آنلاین به تشریح آنچه یک شرکت بازاریابی دیجیتال را شاخص می کند، می پردازیم.

چرا باید یک آژانس را برای انجام خدمات دیجیتال مارکتینگ انتخاب کنیم؟

بستر انجام دیجیتال مارکتینگ بصورت مستقیم به مخاطبان شما بستگی دارد. ممکن است فعالیت در لیندکین مناسب فضای کاری شما باشد یا اینستاگرام جایی باشد که مخاطبان شما بیشتر در آن فعال هستند. بر اساس آمار جهانی بیشترین ورودی وبسایت ها از موتور های جستجو مانند گوگل است و شاید دیده شدن کسب و کار شما به بهینه سازی و سئو وابسته باشد.

شاید شما در زمینه کسب و کار خود حرفه ای باشید اما قطعا مشغله های فکری و بیزینسی خود را دارید و از طرفی در بازاریابی آنلاین تخصص نداشته باشید. شناخت و آموزش یکی از شاخه های دیجیتال مارکتینگ نیاز به ساعت ها یادگیری و سالها تجربه دارد.

یک شرکت دیجیتال مارکتینگ، در هر بخش متخصصانی دارد که سال ها زمان برای یادگیری و کاربست تکنیک های به روز، زمان گذاشتند. اما شرکت های دیجیتال مارکتینگ چه خدماتی ارائه می دهند؟

معرفی خدمات شرکت دیجیتال مارکتینگ

معرفی خدمات شرکت دیجیتال مارکتینگ

  • تحقیق بازار

قبل از اینکه انتخاب کنید با کدام کانال قصد بازاریابی محصولات خود را دارید، میبایست تحقیق بازار یا مارکت ریسرچ صورت بگیرد. بهترین شرکت های دیجیتال مارکتینگ در ابتدا و جلسات مشاوره، مخاطب هدف را ارزیابی می کنند و به شما نشان خواهند داد چگونه بهترین خدمات را به آن ها ارائه دهید.

  • طراحی سایت

جدا از اینکه مخاطبان شما در اینستاگرام باشند یا توییتر، داشتن یک وبسایت با طراحی عالی، شما را از سایر رقبا متمایز می کند. طراحی سایت به هر حال اولین گام برای ورود مطمئن به کسب و کار دیجیتال است که اصلی ترین ترافیک سایت که همان ورودی ارگانیک از موتور های جستجوست، مستقیما به نوع طراحی، کدنویسی سبک، سرعت مناسب و قابلیت کارکرد با تلفن همراه وابسته است. 

  • سئو یا بهینه سازی وبسایت

بهبود رتبه وبسایت شما در گوگل صرفا به معنای افزایش آگاهی از برند یا ایجاد ترافیک روی سایت نیست. بسیاری از کسب و کار های اینترنتی مستقیما به گوگل وابسته هستند و همواره در حال تلاش برای بهبود رتبه با سایر رقبا می جنگند. این جنگ قطعا به معنای افزایش آگاهی از برند یا موارد درونی اینگونه نیست. چندین هزار شرکت وجود دارند که بخش عمده فروش کالا و خدمات خود را مدیون گوگل، این موتور جستجوی فوق العاده هستند.

بهترین آژانس دیجیتال مارکتینگ مطمئنا بخش سئو قدرتمندی برای کمک به بیزینس و رشد کسب و کار شما دارد. برای آشنایی بیشتر با فرایند سئو سایت، پیشنهاد می کنیم مقاله جامع سئو چیست وب سایت ایران وب لایف را مطالعه نمایید.

  • ادز گوگل

ادز گوگل یکی از راهکار های پر هزینه ولی راهگشا برای کسب و کار های آنلاین است. برخلاف تبلیغات کلیکی روی وبسایت ها، ادز گوگل مستقیما در جستجوی کاربر نمایش داده می شود و فردی که به دنبال خدمات شماست مستقیما وارد سایت می شود و احتمال خرید محصول شما بسیار بیشتر است. اجرای یک کمپین بهینه سازی شده گوگل ادز می تواند موجب رونق فوری کسب و کار شما شود.

  • ایمیل مارکتینگ

حتی با وجود شبکه های اجتماعی بسیار زیاد، همچنان کار روی ایمیل مارکتینگ در بازار های خاص نرخ بازگشت سرمایه بیشتری به همراه دارد. بهینه سازی کمپین های ایمیل مارکتینگ و اجرای آن به بهترین نحوه کاری است که بهترین شرکت های دیجیتال مارکتینگ از پس آن به خوبی بر می آیند.

  • مدیریت شبکه های اجتماعی یا سوشال مدیا

سوشال مدیا مارکتینگ یکی از تخصص هایی است که امروزه هر شرکت بازاریابی دیجیتالی ادعای انجام آن را دارد. هنر طراحی شبکه اجتماعی به نوعی که مخاطبان هدف با آن ارتباط برقرار کنند و هنر بازاریابی مناسب برای افزایش دیده شدن و برندینگ دو تخصصی است که باید در نمونه کار های شرکت مورد نظر جستجو کنید.

هنگام انتخاب شرکت دیجیتال مارکتینگ مناسب چه سوالاتی در ذهن داشته باشیم؟

هنگام انتخاب شرکت دیجیتال مارکتینگ مناسب چه سوالاتی در ذهن داشته باشیم؟

نیاز های شما چیست؟

اولین قدم برای انتخاب و برون سپاری خدمات دیجیتال مارکتینگ این است که مشخص کنید چه نیاز هایی دارید. آیا سایت شما نیاز به طراحی مجدد دارد؟ بهینه سازی برای افزایش ورودی گوگل مدنظرتان است یا قصد اجرای با کیفیت یک کمپین ppc و ادز گوگل را دارید؟ بخش های برون سپاری را مشخص کنید.

آیا آژانس مورد نظر قابلیت های خود را اثبات کرده است؟

نمونه کار هایی که مربوط به خدماتی است که شما نیاز دارید در وبسایت آن شرکت پیدا می کنید؟ اگر دنبال طراح سایت خوب هستید به وبسایت شرکت مورد نظر و نوع طراحی آن نگاهی بیندازید. اگر به دنبال خدمات سئو هستید، ببینید وضعیت آن ها در کلمات مرتبط با این صنعت در گوگل چگونه است؟ اگر آن ها وضع خوبی دارند، احتمالا بتوانند شما را نیز به موفقیت برسانند.

مبلغ و هزینه کار با آن ها چه میزان است؟

یکی از راه های آسان فیلتر کردن شرکت هایی با کیفیت پایین، قیمت است. بنابراین اگر آژانسی پیدا کردید که قیمت های پایینی نسبت به سایر شرکت ها دارد، احتمال اینکه نتایج ضعیفی در نهایت نصیب شما شود نیز وجود دارد.

ایران وب لایف؛ یکی از بهترین شرکت های دیجیتال مارکتینگ در ایران

ایران وب لایف

آژانس دیجیتال مارکتینگ فول سرویس ایران وب لایف یکی از شرکت های متخصص و با تجربه در این حوزه با بیش از 7 سال سابقه فعالیت است. اگر در وبسایت این مجموعه جستجو کنید، نمونه کار هایی از جمله خدمات دیجیتال مارکتینگ شرکت پاکسان، مشاوره سئو مجموعه عبیدی، جموعه کارخانجات اکسیر کادوس، سئو وبسایت شیرالات KWC و بسیاری از شرکت های دیگر را می توانید همراه با نتایج و دستاورد ها مشاهده کنید. 

برای اطلاعات بیشتر در مورد تعرفه انجام خدمات یا مشاهده جزئیات نمونه کار ها می توانید با این مجموعه از طریق وبسایت به نشانی iranweblife.com ارتباط برقرار کنید.

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها