کد خبر: 589618
|
۱۴۰۱/۱۰/۱۲ ۱۷:۴۴:۰۹
| |

کمال‌الدین پیرموذن:

جنجال رفتنی است اما جنبش اصلاحی ماندنی است

کمال‌الدین پیرموذن نوشت: بی‌شک این حرکات جنجالی رفتنی است اما جنبش اصلاحی که حدود هفت دهه است که در حافظه تاریخی ملت ما وجود دارد، ماندنی است و این جنبش اصلاحی موجود در بطن جامعه، جریان خاص مخالف جمهوریت نظام را نیز در داخل، پس خواهد زد.

جنجال رفتنی است اما جنبش اصلاحی ماندنی است
کد خبر: 589618
|
۱۴۰۱/۱۰/۱۲ ۱۷:۴۴:۰۹

«جنجال رفتنی است اصلاحات ماندنی است» عنوان یادداشت کمال‌الدین پیرموذن برای روزنامه اعتماد است که در آن آمده: با پیوند ساختارشکنان و عاری از مهری و جنجال و سروصدایی که چند‌ماهه در جامعه ما و در برخی کشورها به راه افتاده، بی‌تردید به جای ایجاد وحدت و پیوند میان آحاد جامعه، این جریان سیاسی -اجتماعی، پیام خصومت و نفرت و خونریزی همراه خود دارد، و به رغم داعیه دفاع از ملت و آزادی آنان، قفسی تازه برای هموطنان نازنینم ساخته‌اند و تفرقه و کینه‌ورزی و خشونت را دامن می‌زنند. این نوع حکایت سیاسی – اجتماعی بی‌ریشه، همیشه گذرا و انحطاط‌آور است و هر قدر هم برای آن هزینه سنگین و نیرو صرف کنند، باز از حد یک فتنه اجتماعی فراتر نمی‌رود؛ واپسگرایی و رژیم طاغوتی سلطنتی مذموم و منسوخ است و در این میهن با‌تمدن و با ملت باذکاوت و آزاده، خریداری ندارد.

بی‌شک این حرکات جنجالی رفتنی است اما جنبش اصلاحی که حدود هفت دهه است که در حافظه تاریخی ملت ما وجود دارد و مبنای فلسفی، اعتقادی و دموکراسی هم دارد، ماندنی است و این جنبش اصلاحی موجود در بطن جامعه، جریان خاص مخالف جمهوریت نظام را نیز در داخل، پس خواهد زد. وقتی مردم دریابند که این همه هیاهو برای هیچ و برای بازگشت رژیم ستم‌شاهی و وابستگی محض به جهان سلطه است، آن‌گاه چه مقدار اعتقاد و اعتماد نسبت به رهبران وابسته به آنها باقی می‌ماند؟! این نحله‌ها، رشد و ترقی ایران و ایرانی و گسترش پیام  اسلام در جهان و هم‌آغوش اسلامیت با ایرانیت را مستلزم نفی خود و ارباب‌های‌شان تلقی می‌کنند و از این روست که با اسلام در ایران و هم با قوام و اقتدار وحدت اقوام غیور ایرانی مخالفت می‌نمایند.

متاسفانه ماجراجویان تندروی انحصارطلب هم، با تحریک زیرکانه جاسوسان آنان در داخل و جهالت، بهانه به دست این مزدوران دشمنان ملک و ملت و البته چند ناآگاه غافل همراه آنان می‌دهند. باید اذعان کرد ملت ایران به رغم تحمل این فتنه‌ها و فشارها، خلف وعده‌ها و نامهربانی‌ها، کوتاهی‌های مسوولین، خودمحوری و خودحق‌پنداری گهگاه اشتباه صاحب‌منصبان و... ملتی بسیار با تحمل، صلح‌خواه، طالب اصلاح و بهبود امورات و   توجه ویژه به اقتصاد ایران و جمهوریت نظام بوده و در عموم استان‌های آن منافع ملک و ملت و اصلاح امورات عموم اقوام و شهروندان ایران‌زمین، مد‌نظر و خواست آنان است و خداوند مکررا وعده داده است که عاقبت نیک از آن صابرین و متقین است و فریب و مکر و جنجال، از ناحیه هر کس، روی به مرگ و انتها دارد.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت اعتمادآنلاین هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت اعتمادآنلاین هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    خواندنی ها