کد خبر: 598978
|
۱۴۰۱/۱۲/۰۵ ۱۵:۵۵:۰۹
| |

ابراهیم رییسی رییس‌جمهور:

دشمن نمی‌خواهد ما در کمال امنیت یک طرح ملی را جشن بگیریم

در این پروژه حق‌آبه کشاورزان محفوظ خواهد بود

به گفته رییس‌جمهور انتقال آب به دریاچه ارومیه نشانه توجه دولت سیزدهم به مسائل محیط زیستی است.

دشمن نمی‌خواهد ما در کمال امنیت یک طرح ملی را جشن بگیریم
کد خبر: 598978
|
۱۴۰۱/۱۲/۰۵ ۱۵:۵۵:۰۹

رئیس جمهور گفت: طرح انتقال اب به دریاچه ارومیه یک طرح ملی است که اگر چه در ارومیه احداث شده است، اما منافع آن صرفاً مربوط به استان‌های آذربایجان غربی و شرقی نیست.

به گزارش ایسنا، سید ابراهیم رئیسی در آیین افتتاح سامانه انتقال آب به دریاچه ارومیه، گفت: دشمن نمی‌خواهد ما اینجا در کمال امنیت، با وحدت و انسجام کنار هم جمع شویم و افتتاح یک طرح ملی زیست‌محیطی را جشن بگیریم.

رئیس جمهور با تاکید بر اینکه باید این دستاوردها را پاس داشت، تصریح کرد: طرحی که امروز افتتاح شد، یک طرح ملی است که اگر چه در ارومیه احداث شده است، اما منافع آن صرفاً مربوط به استان‌های آذربایجان غربی و شرقی نیست بلکه مربوط به منطقه و سراسر کشور بوده و نشان دهنده اهمیتی است که جمهوری اسلامی و دولت مردمی برای حیات دریاچه ارومیه و حفاظت از محیط‌زیست قائل است.

رئیس جمهور در ادامه با بیان اینکه سامانه انتقال آب یکی از پروژه‌های نیمه تمام بود که تکمیل آن در این دولت در دستور کار قرار گرفت، اظهار داشت: در جریان سفر دولت مردمی به استان آذربایجان غربی یکی از خواسته‌های اصلی مردم، مسئولین، نخبگان و ائمه جمعه احیای دریاچه ارومیه بود که تکمیل و بهره‌برداری از آن در دستور کار دولت قرار گرفت.

وی در ادامه تأکید کرد: قطعاً در اجرای این پروژه حق‌آبه کشاورزان محفوظ خواهد بود و حق احدی ضایع نخواهد شد.

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها