رییس پلیس فتای تهران بزرگ اعلام کرد:

دستگیری عامل توهین به مردم مازندران در استوری اینستاگرام

رییس پلیس فتای تهران بزرگ از دستگیری فردی که با انتشار ویدیویی اقدام به فحاشی و توهین به مردم شمال کشور کرده بود، خبر داد.

دستگیری عامل توهین به مردم مازندران در استوری اینستاگرام
کد خبر: 533314
|
۱۴۰۰/۱۰/۲۹ ۱۴:۳۵:۴۷

سرهنگ داود معظمی گودرزی،رییس پلیس فتای تهران بزرگ در حاشیه دستگیری این فرد با حضور در جمع خبرنگاران گفت:‌ روز گذشته ویدیویی در فضای مجازی منتشر شد که در آن فردی که خود را خواننده سبک رپ معرفی کرده بود، اقدام به فحاشی و توهین به یکی از قومیت‌های مازندران کرد. رسیدگی به این موضوع که منجر به دلخوری و ناراحتی شماری از مردم این خطه شده بود، بلافاصله از سوی پلیس مورد رسیدگی قرار گرفت و ماموران پلیس اقدام به شناسایی این فرد کردند.

به گزارش ایسنا، وی با بیان اینکنه با انجام هماهنگی قضایی اقدامات برای دستگیری این فرد انجام شد، گفت:‌ ماموران محل زندگی این فرد جوان را در تهران مورد شناسایی قرار دادند، اما در جریان تحقیقات متوجه شدند که این فرد از ترس دستگیری اقدام به فرار و خروج از تهران کرده است. در ادامه ماموران با شیوه‌هاب پلیسی محل اختفای این فرد را در یکی از استان‌های مجاور مورد شناسایی قرار دادند و طی عملیاتی او را دستگیر و به مقر انتظامی منتقل کردند.

گودرزی افزود:‌با انتقال متهم به مقر پلیس وی تحت بازجویی قرار گرفته و به جرم خود اقرار کرد. متهم در اعترافات خود گفت که این ویدیو را در قالب استوری اینستاگرام از خود منتشر کرده است. در همین راستا نیز برای این فرد پرونده‌ای تشکیل شده و برای ادامه روند رسیدگی به جرم روانه دادسرا شد.

متهم دستگیر شده که خود را خواننده سبک رپ می‌دانست نیز با ابراز ندامت از اظهارات خود گفت:‌ از کاری که انجام دادم پشیمان هستم و از مردم مازندران عذرخواهی می‌کنم. من با دو نفر از اهالی این استان درگیری لفظی پیدا کردم که این درگیری به شکل کل‌کل فضای مجازی ادامه پیدا کرد و در حالی که بسیار عصبانی بودم این اظهارات را در مورد مردم شریف مازندران مطرح کردم اما در واقع مخاطب من آن دو نفر بودند و من قصد تخریب و توهین به هیچ یک از قومیت‌ها را نداشتم.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها