کد خبر: 525240
|
۱۴۰۰/۰۹/۱۳ ۱۸:۳۰:۰۰
| |

در گزارش ویدئویی «اعتمادآنلاین» ببینید:

تجمع ایثارگران مقابل بنیاد شهید/ کسی صدای جانبازان و ایثارگران را می‌شنود؟

گروهی از جانبازان و ایثارگران مشمول ماده 38 قانون جامع ایثارگری در اعتراض به پرداخت نشدن معوقات‌شان اوایل هفته گذشته مقابل ساختمان مرکزی بنیاد شهید و امور ایثارگران تجمع کردند. «اعتمادآنلاین» در این گزارش ویدئویی به سراغ آنها رفته تا صحبت‌ها و خواسته‌هایشان را بشنود.

حجم ویدیو: 48.42M | مدت زمان ویدیو: 00:13:29 دانلود ویدیو
کد خبر: 525240
|
۱۴۰۰/۰۹/۱۳ ۱۸:۳۰:۰۰

اعتمادآنلاین| مهرداد آلادین- گروهی از جانبازان و ایثارگران مشمول ماده 38 قانون جامع ایثارگری در اعتراض به پرداخت نشدن معوقات‌شان اوایل هفته گذشته مقابل ساختمان مرکزی بنیاد شهید و امور ایثارگران تجمع کردند. آنها که در هیچ نهادی استخدام نشده‌اند و از بنیاد شهید حقوق دریافت می‌کنند خواستار پرداخت معوقات‌شان بودند، معوقاتی که گفته می‌شود حدود 650 میلیارد تومان است. اعتمادآنلاین در این گزارش ویدئویی به سراغ جانبازان و ایثارگران رفته تا صحبت‌ها و خواسته‌هایشان را بشنود.

در ادامه نظر دو تن از اعضای فراکسیون ایثارگران مجلس را در خصوص این تجمع و پیگیری خواسته‌های جانبازان جویا شدیم. سیدکاظم موسوی، سخنگوی فراکسیون ایثارگران، می‌گوید: «آقای قاضی‌زاده هاشمی با جانبازان صحبت کرده، اما تجمع‌کنندگان را نپذیرفته چون جلوی بنیاد شهید شلوغ کرده بودند.» سیدجواد حسینی‌کیا، نایب‌رئیس فراکسیون ایثارگران مجلس، هم از قول قاضی‌زاده هاشمی نقل می‌کند که «عمده مشکلات بنیاد شهید بحث تامین اعتبارات است و پیگیری‌ها برای پرداخت‌ها ادامه دارد.» او از جلسه‌ای خبر می‌دهد که قرار است روز یکشنبه در فراکسیون ایثارگران مجلس با حضور قاضی‌زاده هاشمی برگزار شود تا موضوعات جانبازان پیگیری و حل و فصل شود.»

گزارش ویدئویی اعتمادآنلاین در خصوص تجمع ایثارگران و جانبازان مقابل بنیاد شهید را در ادامه ببینید.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
  • قاسم ارسالی در
    سه‌شنبه ۲۲ شهریور ۱۴۰۱

    با عرض سلام بنده بعنوان یک جانباز تا به امروز فکر میکردم فقط من در چنین مضیقه ای هستم تا سرحد خودکشی رفتم الان هم دیگه این زندگی جز عذاب نیست هیچ کار درستی که حداقل ارامش در خانواده داشته باشیم رو انجام ندادن همیشه باید بری بنیاد خواهش تمنا اونم ی قول بی اساس میدادن زندگی نمیکنیم شما خجالت کشیدن رو پیش زن وبچه رو درک نمیکنید هی گفتیم امسال خوب میشه خوب میشه خوب شد نه برای جانبازان بدبخت انگار دارن صدقه از جیبشون میدن الان شدیم مفتخور ماکه رفتیم شما بمانید راحت باشید

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها