فرهاد مجیدی،سرمربی تیم فوتبال استقلال:

برادرم را به خاطر 15 دقیقه تاخیر جریمه کردم/بنیادی فر شهامت گرفتن پنالتی را نداشت

سرمربی تیم فوتبال استقلال گفت: تیمی که 8 هفته نباخته و فقط 2 گل آن هم روی ضربات ایستگاهی خورده تیم با کیفیتی است.

برادرم را به خاطر 15 دقیقه تاخیر جریمه کردم/بنیادی فر شهامت گرفتن پنالتی را نداشت
کد خبر: 525937
|
۱۴۰۰/۰۹/۱۷ ۱۳:۲۱:۴۴

اعتمادآنلاین| فرهاد مجیدی در نشست خبری پیش از دیدار پیکان و استقلال اظهار داشت: تیم پیکان تیم جوان و دونده ای است.با توجه به اینکه در 5 هفته گذشته 5 تساوی داشتیم چاره ای جز برد نداریم و برای پیروزی به زمین می رویم. باید تمرکز کنیم و هوشیار باشیم تا 3 امتیاز را بگیریم.

از زمین بازی فردا اطلاعاتی ندارم

سرمربی تیم فوتبال استقلال در خصوص اینکه از زمین مسابقه فردا و همچنین ورزشگاه کرج شناختی دارد یا خیر گفت: من هر دو زمین را ندیدم و هیچ اطلاعاتی از زمین بازی فردا ندارم.

تفکرات ما هجومی است و جنبه احتیاط در دستور کار ما نیست

مجیدی در خصوص اینکه ظاهرا در این فصل جنبه احتیاط را در پیش گرفته و تفکرات پین چقدر در استقلال این فصل تاثیر گذاشته است گفت: با احترام به شما اصلا با نظرتان موافق نیستیم. می توانید آمار بگیرید استقلال در این 8 هفته چند فرصت ایجاد کرده است. ما در بازی با نفت 8 فرصت گلزنی داشتیم و چطور می شود تفکر ما دفاعی باشد؟ در 8 بازی گذشته با سیستم 2-5-3 بازی کردیم و فقط در یکی دو بازی با سیستم 3-4-4 به میدان رفتیم که آن هم بر اساس تیم مقابل بوده است. دستور کار ما همیشه تهاجمی است. به جز بازی با نفت آبادان در بقیه بازی ها کیفیت نداشتیم ولی با این وجود می شد در همان بازی ها برنده شویم.من امیدوارم فردا بدشانسی های ما تمام شود و برنده شویم.

بنیادی فر در آن لحظه شهامت گرفتن پنالتی را نداشت

سرمربی تیم استقلال در خصوص اینکه عدم نتیجه گیری تیمش در بازی ها را چقدربه مباحث فنی ربط می داند و چقدر داوری در این نتایج تاثیر داشته عنوان کرد:قبلا هم گفته ام. هرگز 2 کار را در عرصه مربیگری انجام نمی دهم. نتیجه نگرفتن تیم را گردن داور و بازیکنانم نمی اندازم. من به عنوان سرمربی استقلال نتایج را بر عهده می گیرم.آقای بنیادی فر قبلا هم برای ما داوری کرده و در کنفرانس قبل از دربی هم گفتم او داور خوبی است. او در آن لحظه فقط شهامت گرفتن پنالتی را نداشت. اگر این اتفاق در دقیقه 30 یا 50 می افتاد او حتما پنالتی می گرفت. من به هیچ عنوان نمی گویم داور باعث نتایج استقلال است و این صحبت را قبول ندارم.

برادرم را به خاطر 15 دقیقه تاخیر 20 درصد جریمه کردم و 10 روز اجازه ندادم به تمرین بیاید

وی در پاسخ به این سوال که تیمش فردا چند نفر مصدوم دارد و تکلیف بابک مرادی چه شد گفت: تنها غایب ما در بازی فردا غفوری است که مصدومیت دارد. بابک مرادی از بازیکنان خوب استقلال است و شخصا او را دوست دارم اما نظم و انضباط مهمترین مساله در تیم من است. فرزاد برادرم چندی پیش 15 دقیقه به تمرین دیر آمد ولی 10 روز نگذاشتم به تمرین بیاید و 20 در صد قراردادش را هم جریمه شد.مرادی باید بداند در چه تیمی بازی می کند و نظم و انضباط برای من از همه چیز مهمتر است. نمی خواهم بگویم چه اتفاقی رخ داده ولی او به کمیته انضباطی باشگاه می رود و سپس به تمرینات اضافه می شود.

غفوری در بازی با پرسپولیس می توانست به ما کمک کند

مجیدی در خصوص اینکه چه برنامه ای برای جانشینی غفوری در دیدارهای آتی دارد گفت:غفوری واقعا شرایط خوبی داشت و به درد ما در بازی با پرسپولیس می خورد. او در بازی با نفت خیلی خوب کار کردولی متاسفانه آسیب دید ولی امیدوارم او بهبود پیدا کند و در بازی های آینده به ما اضافه می شود.

تیمی که 8 هفته نباخته و فقط 2 گل خورده تیم با کیفیتی است

سرمربی تیم استقلال در خصوص اینکه چقدر امیدوار است روند استقلال در بازی با پیکان بعد از تساوی های متوالی تغییر کند گفت: من به تک تک بازیکنانم ایمان دارم. تیمی که 8 هفته نباخته و فقط 2 گل آن هم روی ضربات ایستگاهی خورده تیم با کیفیتی است. من تمام تلاشم را می کنم این تیم را به شرایط ایده آل و تیمی که مد نظرم هست برسانم.

سکوت مجیدی در خصوص فرگوسن های وطنی

خبرنگاری گفت شما بعد از دربی در مورد فرگوسن های وطنی صحبت کردید و منظور شما به چه کسانی بود که مجیدی پاسخ داد: آن صحبت مربوط به بعد از بازی بود و شرایط خودش را داشت. الان نه به این موضوعات فکر می کنم نه حرف می زنم. در فرصت مناسب در مورد خیلی از مسائل صحبت می کنم. بعد از بازیآن حرف را زدم و این مساله دیگر تمام شده و نمی خواهم به آن بپردازم.

هواداران در دربی برگشت بازی جذابی از دو تیم می بینند

سرمربی تیم استقلال در خصوص اینکه این تیم در فصول اخیر این تیم با مشکلات زیادی مواجه شده و برد پرسپولیس چقدر

می توانست به این فراموشی این مسائل کمک کند گفت:برد پرسپولیس خیلی می توانست به ما کمک کند. در بازی های حساس موقعیت کم پیش می آید و تیمی برنده می شود که از فرصت های استفاده کند. دربی بازی با کیفیتی نبود. البته هم ما و هم پرسپولیس موقعیت گل داشتند ولی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها