کد خبر: 525879
|
۱۴۰۰/۰۹/۱۷ ۰۹:۲۲:۵۳
| |

سیمئونه،سرمربی اتلتیکومادرید:

از بازی با پورتو به عنوان یکی از کلاسیک‌ترین بازی‌های تاریخ‌مان یاد خواهیم کرد

سرمربی تیم فوتبال اتلتیکومادرید از عملکرد شاگردانش مقابل پورتو در هفته پایانی لیگ قهرمانان اروپا تمجید کرد.

از بازی با پورتو به عنوان یکی از کلاسیک‌ترین بازی‌های تاریخ‌مان یاد خواهیم کرد
کد خبر: 525879
|
۱۴۰۰/۰۹/۱۷ ۰۹:۲۲:۵۳

اعتمادآنلاین| دیه‌گو سیمئونه که تیم تحت‌هدایتش شب گذشته (سه‌شنبه) در آخرین بازی خود در مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا موفق شد با نتیجه 3 بر یک بر میزبانش پورتو غلبه کند و در آخرین گام صعودش به مرحله یک‌هشتم نهایی را قطعی کند، پس از این بازی گفت: من 10 سال در این باشگاه هستم و تیم همیشه به روش‌های جدید من را به وجد می‌آورد. ما مشکلاتی داشتیم و حقیقت این بود که از بین چهار مدافع میانی‌مان، سه نفرشان را در اختیار نداشتیم اما بازیکنانی را داریم که با وجود بازی نرسیدن زیاد به آنها، همچنان برای ما مهم هستند. امروز ورسالیکو به ترکیب بازگشت و می‌دانستیم که او می‌تواند کارش را به خوبی انجام دهد. کوندوگبیا هم شرایط مشابهی داشت.

به گزارش تسنیم، وی همچنین در ارزیابی بازی اظهار داشت: کل تیم در بازی سهیم بود و تمام توان خود را به نمایش گذاشتند. ما دروازه‌بانی (یان اوبلاک) داریم که در لحظات دشوار به کمک ما می‌آید. در نیمه دوم پورتو اگر موقعیت‌هایش را گل می‌کرد، پیروز میدان بود. این اما شبی زیبا و فوق‌العاده برای ما بود. بازیکنان جوان ما در این بازی فرصت بازی پیدا کردند و این چیزی بود که می‌خواستم. بازیکنان جوان ما جاه‌طلبی خود را نشان دادند که می‌خواهند در ترکیب اتلتیکو باشند.

سرمربی آرژانتینی اتلتیکومادرید در پایان خاطرنشان کرد: ما از این بازی به عنوان یکی از کلاسیک‌ترین بازی‌های تاریخ خود در رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا یاد خواهیم کرد، آنهم مقابل تیمی فوق‌العاده و در یک بازی سخت. سبک بازی پورتو و اتلتیکو به هم شبیه است. بازی همه چیز داشت، اخراج، موقعیت و فوتبال چقدر زیباست.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها