میلیچ از استقلال به فیفا شکایت کرد/ تاخیر پرداخت مطالبات بازیکن کروات دردسرساز شد

بازیکن‌سابق کروات تیم فوتبال استقلال به علت عدم پرداخت خسارت‌های تاخیر مطالباتش از این باشگاه به فیفا شکایت کرد.

میلیچ از استقلال به فیفا شکایت کرد/ تاخیر پرداخت مطالبات بازیکن کروات دردسرساز شد
کد خبر: 525476
|
۱۴۰۰/۰۹/۱۵ ۰۸:۲۰:۰۰

اعتمادآنلاین| پرونده مطالبات هرویه، بازیکن کروات سابق تیم فوتبال استقلال به یکی از چالش‌های مهم کادر مدیریت جدید باشگاه استقلال تبدیل شده است.

به گزارش ایسنا،این بازیکن در ابتدا قرار بود با باشگاه استقلال بر سر مطالبات خود مذاکره کند اما صحبت‌های انجام شده به نتیجه نرسید تا اتفاقات دیگر برای دو طرف رقم بخورد.

پیش از این، در گزارشی ، به جزئیات مطالبات میلیچ از استقلال پرداخت. هرویه میلیچ کل مبلغ قرارداد خود را که 400 هزار دلار بود از باشگاه استقلال دریافت کرده است‌ و در حال حاضر مساله‌ای که میلیچ می‌خواهد برای آن سراغ فیفا برود، بحث مبالغ مورد نظر این بازیکن در خصوص عدم پرداخت خسارت‌های تاخیر مطالباتش است.

با این وجود هرویه میلیچ از بندهای وجه التزام موجود در قراردادش بابت تاخیر در پرداخت مطالباتش استفاده کرد و علیه استقلال به فیفا شکایت کرده است.

میلیچ در شکایتی که به فیفا تنظیم و ارسال کرده است، بندهای ماهیانه و سالیانه خسارت‌های تاخیر مطالباتش را قید کرده تا بتواند رقم مطالبات خود را بیشتر کند.

طبق پیگیری‌ها، رقم دادخواست این بازیکن حدود 600 هزار دلار است و باید دید نتیجه شکایت میلیچ به فیفا به چه سرانجامی می‌رسد.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها