کد خبر: 516547
|
۱۴۰۰/۰۷/۱۳ ۱۲:۲۸:۰۳
| |

امباپه: به نیمار گفتم آدم مفت خور

امباپه از اختلاف با نیمار در بازی مقابل مون پلیه پرده برداشت و تایید کرد که به او صفت «مفت خور» را نسبت داده است.

امباپه: به نیمار گفتم آدم مفت خور
کد خبر: 516547
|
۱۴۰۰/۰۷/۱۳ ۱۲:۲۸:۰۳

اعتمادآنلاین| در جریان دیدار شنبه هفته گذشته بین تیم‌های پاریس و مون پلیه، دعوایی بین نیمار و امباپه شکل گرفت. امباپه پس از تعویض و نشستن روی نیمکت به نیمار اعتراض کرد که چرا به او پاس نمی‌دهد. این اختلاف به سوژه بزرگ رسانه‌ها بدل شد ولی وقتی پاریس با درخشش مسی، امباپه و نیمار موفق شد منچسترسیتی را در لیگ قهرمانان اروپا شکست دهد، این درگیری از یادها رفت.

به گزارش فارس، روز گذشته امباپه در مصاحبه جنجالی با اکیپ فرانسه تایید کرد که با نیمار در آن بازی به مشکل و اختلاف برخورده است. او گفت: بله من به نیمار صفت «آدم مفت‌خور»‌ را نسبت دادم چون به من پاس نمی‌داد و من از این موضوع ناراحت بودم. البته این اتفاقات زیاد در فوتبال رخ می‌دهد ولی من با او صحبت کردم زیرا هدفمان پیروزی تیم است. همین.

امباپه در خصوص انتقال مسی نیز گفت: تصور نمی‌کردم او به اینجا بیاید. او جزو کسانی بود که فکر نمی‌کردم روزی با او هم‌تیمی شوم. نظر من این بود که هیچ وقت بارسلونا را ترک نخواهد کرد.

وی ادامه داد: از لحظه به لحظه بازی در کنار او لذت می‌برم. او عاشق فوتبال است. با همه صحبت می‌کند و کمی خجالتی است. البته در فوتبال اصلا خجالتی ندارد و با همه توان بازی می‌کند. نیمار بازیکن فوق‌العاده ای بوده ولی مسی یک چیز دیگر است.

پاریس البته با باخت مقابل رن در هفته جاری بسیاری از هواداران خود را ناامید کرد. این تیم با همه ستاره‌های خود من جمله مسی، نیمار، امباپه، دوناروما و حکیمی مقابل رن تن به شکست فاجعه‌بار 2 بر صفر داد. باید دید آیا پوچتینو می‌تواند این تیم را به هدف اصلی خود یعنی قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا برساند؟

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها