یورو ۲۰۲۰:

اسپانیا برنده دیدار دراماتیک مقابل کرواسی/حماسه ناتمام کروات ها در کپنهاگ

در ادامه دیدارهای مرحله یک هشتم نهایی یورو 2020، اسپانیا در تقابل با کرواسی در وقت های اضافی به پیروزی رسید و راهی دور بعد شد.

اسپانیا برنده دیدار دراماتیک مقابل کرواسی/حماسه ناتمام کروات ها در کپنهاگ
کد خبر: 500006
|
۱۴۰۰/۰۴/۰۷ ۲۲:۵۵:۰۰

اعتمادآنلاین| در سومین شب از مرحله یک هشتم نهایی رقابت های یورو 2020، تیم های اسپانیا و کرواسی از ساعت 20:30 به وقت ایران در ورزشگاه پارکن کپنهاگ به مصاف هم رفتند که این بازی با تساوی 3 بر 3 در وقت های معمول به پایان رسید تا کار به وقت های اضافی کشیده شود.

به گزارش فارس، در وقت های اضافی ماتادورها دو گل دیگر به ثمر رساندند و در نهایت با نتیجه 5 بر 3 پیروز شدند تا کامبک کروات ها ناتمام بماند.

گل ها: پدری(گل به خودی 20)، اورسیچ 85 و پاسالیچ 2+90 برای کرواسی و سارابیا 38، آزپلیکوئتا 57 ،فران تورس 76، موراتا 100 و اویازابال 103 برای اسپانیا

نیمه اول این بازی در شرایطی که با در اختیار داشتن توپ و میدان توسط اسپانیا همراه بود با اشتباه اونای سیمون سنگربان ماتادورها همراه شد.

دروازه بان اسپانیایی پاس رو به عقب هم تیمی خود را نتوانست به درستی مهار کند و توپ پس از برخورد به پای او در دقیقه 20 وارد دروازه اسپانیا شد تا کرواسی برخلاف بازی با یک گل پیش بیفتند. در نهایت این گل را به نام پدری ثبت کردند.

در ادامه اسپانیایی ها موفق شدند قبل از به ثمر رسیدن سوت پایان بازی توسط پابلو سارابیا در دقیقه 38 بازی را مساوی کنند.

در نیمه دوم باز هم اسپانیایی ها مالک توپ و میدان بودند و سزار آزپلیکوئتا موفق شد با ضربه سر در دقیقه 57 لاروخا را پیش اندازد.

این پایان کار نبود و اسپانیا توسط فران تورس در دقیقه 76 گل سوم خود را به ثمر رساند.

در شرایطی که همه در انتظار پایان بازی و برد اسپانیا بودند، کروات ها توسط اورسیچ 85 و پاسالیچ 2+90 به گل رسیدند تا کروات ها کامبکی درخشان بزنند.

با این تساوی کار به وقت های اضافی کشیده شد.

در این وقت اسپانیایی ها برتر عمل کردند و دو گل توسط موراتا در دقیقه 100 و اویارزابال 103 به ثمررساندند تا در نهایت ماتادورها برنده این بازی شوند.

اسپانیا به عنوان برنده این بازی با برنده دیدار تیم های فرانسه و سوئیس بازی خواهد کرد.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها