متمرکز شدن رقابت‌های انتخابی جام جهانی قطعی است

طبق اعلام نشریه قطری برگزاری مسابقات به صورت متمرکز پیشنهاد نیست بلکه امری قطعی است و به دلیل شرایط کرونایی و محدودیت های سفر ادامه این رقابت ها به صورت متمرکز به میزبانی یکی از کشورهای اعضای گروه ها برگزار می شود. 

متمرکز شدن رقابت‌های انتخابی جام جهانی قطعی است
کد خبر: 465544
|
۱۳۹۹/۱۱/۲۹ ۰۹:۱۸:۳۷

اعتمادآنلاین| نشریه «استاد الدوحه» قطر جزئیاتی از جلسه روز گذشته کمیته مسابقات انتخابی جام جهانی 2022 با اعضای کنفدراسیون فوتبال آسیا اعلام کرد.

طبق اعلام نشریه قطری برگزاری مسابقات به صورت متمرکز پیشنهاد نیست بلکه امری قطعی است و به دلیل شرایط کرونایی و محدودیت های سفر ادامه این رقابت ها به صورت متمرکز به میزبانی یکی از کشورهای اعضای گروه ها برگزار می شود.

مسئله دیگر تعویق دو مسابقات ماه مارس(فروردین) به ژوئن(خرداد) است. درباره این موضوع کنفدراسیون فوتبال آسیا به گروه ها اختیار داده تا در صورت مهیا بودن شرایط در موعد سابقش برگزار شود و به تعویق نیفتد اما گروه هایی که شرایط برگزاری بازی ها در ماه مارس را ندارند بازی ها را به ماه ژوئن(خرداد) موکول کنند.

فدراسیون فوتبال کشورمان روز گذشته تاریخ جدید مسابقات تیم ملی را اعلام کرد که بازی های شاگردان اسکوچیچ در ماه مارس(فروردین) به ماه ژوئن(خرداد) موکول شده بود.

منبع: فارس

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها