ایرج محمدی مطرح کرد:

«نیلگون» به اکران 1400 نمی‌رسد/ گره به کار سینما افتاده است

ایرج محمدی تهیه‌کننده فیلم سینمایی «نیلگون» بیان کرد با توجه به شرایط اکران این فیلم امسال به نمایش درنمی‌آید.

«نیلگون» به اکران 1400 نمی‌رسد/ گره به کار سینما افتاده است
کد خبر: 524265
|
۱۴۰۰/۰۹/۰۶ ۱۳:۴۶:۵۶

اعتمادآنلاین| ایرج محمدی تهیه‌کننده فیلم سینمایی «نیلگون» به کارگردانی حسین سهیلی‌زاده درباره سرانجام اکران این فیلم سینمایی توضیح داد: در حال حاضر تعداد فیلم‌هایی که در صف اکران مانده‌اند، زیاد است. ما هم در تلاش هستیم و به دنبال فصل مناسبی می‌گردیم که بتوانیم فیلم را اکران کنیم. فیلم‌های کمدی شاید در هر شرایطی با اقبال مواجه شوند و فروش خوبی هم داشته باشند اما فیلم‌های اجتماعی و ملودرام، اندکی در گیشه با مشکل مواجه هستند و هنوز استقبال چندانی از آن‌ها نمی‌شود.

به گزارش مهر،وی ادامه داد: امیدواریم حالا که شرایط فراگیری کرونا در کشور بهبود یافته است و تمام استان‌ها در آستانه وضعیت آبی قرار دارند، سینماها بتوانند با ظرفیت صددرصدی میزبان علاقمندان باشند. مسئولان شورای نمایش باید در این شرایط برنامه‌ریزی مناسبی داشته باشند تا فیلم‌ها بتوانند به‌خوبی اکران شوند. ما هم منتظر چنین شرایطی هستیم.

این تهیه‌کننده در ادامه درباره احتمال اکران آنلاین «نیلگون» هم توضیح داد: اکران آنلاین جواب هزینه‌های فیلم را نمی‌دهد. صحبت‌هایی هم در این زمین داشته‌ایم اما واقعیت این است که وضعیت اکران آنلاین پاسخگوی هزینه‌های تولید یک فیلم نیست. یک فیلم سینمایی واقعاً برای نمایش بر پرده سینما ساخته می‌شود، امید ما هم این است که «نیلگون» را در شرایط مناسب روی پرده اکران کنیم.

محمدی در ادامه تأکید کرد: بعید است تا پایان امسال فرصت اکران فیلم را داشته باشیم. با توجه به تعداد فیلم‌هایی که برای اکران امسال نوبت گرفته‌اند، به‌علاوه فیلم‌های جشنواره فجر و بعد از آن هم اکران نوروز دیگر فرصتی برای اکران «نیلگون» نیست و سینماداران در این بازه ترجیح می‌دهند بیشتر فیلم‌های کمدی را اکران کنند. اگر هم بخواهیم در این شرایط فیلم را روانه پرده کنیم، در عمل فیلم می‌سوزد و به همین دلیل ترجیح می‌دهیم منتظر سال آینده و شرایط بهتر بمانیم.

این تهیه‌کننده با اشاره به تعداد فیلم‌هایی که پس از جشنواره چهلم فیلم فجر به صف اکران افزوده می‌شوند هم گفت: این شرایط گره‌ای است که عقلای جمع باید برای باز کردن آن فکری کنند. باید شرایط به‌گونه‌ای باشد که حق هر فیلمی به‌صورت مناسب ادا شود.

وی در پایان درباره دیگر فعالیت‌های خود در مقام تهیه‌کننده هم گفت: یکی دو طرح در دست مطالعه داریم که اگر شرایط برای تولید هر کدام آماده شود کار تولید را آغاز می‌کنیم. یکی از این پروژه‌ها در بستر دفاع مقدس است که در مراحل اولیه قرار دارد. سناریوی اولیه این کار آماده شده و منتظریم تا شرایط تولید آن فراهم شود.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها