چهارمین رویداد فرهنگی، هنری اربعین با معرفی برگزیدگان به کار خود پایان داد

چهارمین رویداد هنری اربعین، که به همت فرهنگسرای ارسباران و مسجد متقین محله صدر تهران برگزار شده بود، با حضور جمعی از اهالی فرهنگ و مسئولان وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با تقدیر از برگزیدگان، به کار خود پایان داد.

چهارمین رویداد فرهنگی، هنری اربعین با معرفی برگزیدگان به کار خود پایان داد
کد خبر: 520002
|
۱۴۰۰/۰۸/۰۷ ۲۲:۰۲:۰۰

اعتمادآنلاین| به نقل از روابط عمومی فرهنگسرای ارسباران، چهارمین رویداد هنری اربعین، که به همت فرهنگسرای ارسباران و مسجد متقین محله صدر تهران برگزار شده بود، با حضور جمعی از اهالی فرهنگ و مسئولان وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با تقدیر از برگزیدگان، به کار خود پایان داد.

به گزارش فارس، در ابتدای مراسم محمود شالویی سرپرست معاونت هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی اظهار داشت: این محفل که هنر و فرهنگ و ادب را با هم در خدمت دین و آیین، پیوندی صمیمانه زده محفل مبارکی است؛ و وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی از چنین رویداد‌هایی حمایت می‌کند. وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی نیز علاقه‌مند به حضور در این مراسم بودند که به دلیل سفرشان به کردستان این امر میسر نشد.

او افزود: هنری که با عشق پیوند نخورده باشد را هنر نمی‌دانیم و عالی‌ترین تبلور عشق، عشق به عالی‌ترین مفاهیم بشری است و جز در حماسه امام حسین (ع) نمی‌توان این مفهوم عالی را پیدا کرد. ما وقتی الگویی، چون امام حسین (ع) را داریم چرا باید به دنبال الگو‌های دیگر باشیم.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها