احد آزادی‌خواه، عضو فراکسیون جامعه روحانیت مجلس:

پلتفرم‌ها ما را از سینمای هالیوودی بی‌نیاز می‌کند

آزادی‌خواه با اشاره به ویژگی‌های سریال‌های شبکه نمایش خانگی گفت: یکی از ویژگی‌های استفاده از آن، این است که ما را از سینمای هالیوودی بی‌نیاز می‌کند و می‌تواند مردم را از تماشای برنامه‌های ماهواره دور کند.

پلتفرم‌ها ما را از سینمای هالیوودی بی‌نیاز می‌کند
کد خبر: 519409
|
۱۴۰۰/۰۸/۰۳ ۱۵:۳۸:۰۰

اعتمادآنلاین| احد آزادی‌خواه نماینده ملایر در مجلس در خصوص نظرسنجی ایسپا مبنی بر کاهش 61 درصدی تماشای ماهواره بعد از عضویت در VODها و چگونگی نظارت بر پلتفرم فیلیمو گفت: به نظر بنده یک درگاه جدیدی از رسانه ملی را می‌توانیم در حوزه سینما و شبکه خانگی و در قالب فیلیمو و برخی از پلتفرم‌هایی که اخیرا ورود کرده‌اند، ببینیم. از این پهنای باندی که در اختیار خانواده‌ها قرار گرفته که هر روز و زمانی که خواستند، سریال مورد علاقه خود را تماشا کنند، باید استفاده کنیم تا معدل فرهنگ تماشای فیلم در کشور ما افزایش پیدا کند.


به گزارش اعتمادآنلاین، وی با بیان اینکه وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ماموریت های متنوعی دارد، تصریح کرد: یکی از این ماموریت‌ها در حوزه سینما است و اخیرا هم به نمایش خانگی ورود پیدا کرده است؛ وگرنه سابقه و دیرینه این موضوع در اختیار صداوسیما بوده است.


عضو فراکسیون جامعه روحانیت مجلس افزود: یکی از ویژگی‌های استفاده از این پلتفرم‌ها این است که ما را از سینمای هالیوودی بی‌نیاز می‌کند و می‌تواند مردم را از تماشای برنامه‌های ماهواره دور کند؛ به همین رو پلتفرم‌هایی مانند فیلیمو می‌تواند سریال‌های بومی و خانگی خود را به نمایش بگذارد. ویژگی دوم، ترویج فرهنگ ایرانی-اسلامی است که در این سریال‌های ساخته شده وجود دارد که در این زمینه بسیار تاثیرگذار است.


وی خاطرنشان کرد: ویژگی سوم این است که می توان با استفاده از این پلتفرم، سریال‌ها را با توجه به رده‌بندی سنی طبقه‌بندی کرد.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها