بزرگداشت «بهرام ابراهیمی» برگزار می‌شود/ پاسداشت 50 سال فعالیت هنری

بزرگداشت بهرام ابراهیمی بازیگر تئاتر، سینما، رادیو و تلویزیون 7 دی برگزار می‌شود.

بزرگداشت «بهرام ابراهیمی» برگزار می‌شود/ پاسداشت 50 سال فعالیت هنری
کد خبر: 369829
|
۱۳۹۸/۰۹/۲۴ ۱۰:۴۹:۰۳

اعتمادآنلاین| تجلیل از نیم قرن فعالیت حرفه‌ای بهرام ابراهیمی بازیگر پیشکسوت سینما، تئاتر، رادیو و تلویوزیون 7 دی ماه به همت موسسه فرهنگی هنری ماهان برگزار می‌شود.

بهرام ابراهیمی که این روزها به عنوان بازیگر در نمایش «پنجره‌ای رو به آسمان» به کارگردانی امیر دژاکام حضور دارد فعالیت حرفه ای خود را از سال 52 و در سن 18 سالگی با حضور در سریال «صخره سیاه» آغاز کرده است.

بازی در مجموعه‌های تلویزیونی «هشت و نیم دقیقه»، «تاریکی شب، روشنایی روز»، «خاک گرم»، «سارق روح»، «محکومین»، «چرخ و فلک» از جمله فعالیت های اخیر وی در عرصه تلویزیون است.

او فارغ التحصیل نمایش با گرایش بازیگری و کارگردانی از دانشکده هنرهای دراماتیک است که از سال 74 به پیشنهاد زنده یاد احمد آقالو فعالیت خود را در رادیو نیز آغاز کرد که تا امروز این همکاری ادامه داشته و در حال حاضر به عنوان یکی از چهره های فعال رادیو در زمینه بازیگری و کارگردانی همچنان مشغول به فعالیت است.

ابراهیمی در سینما نیز چهره شناخته شده‌ای است. بازی در فیلم های سینمایی «مارمولوک»، «مرد بارانی»، «زاگرس»، «ایلیا، نقاش جوان»، «طبقه حساس»، «هزارپا» و... از جمله فعالیت های این هنرمند در سینما است.

همکاری او با کارگردان‌هایی چون رکن‌الدین خسروی، حمید سمندریان، پری صابری، محمد رحمانیان، فرهاد مهندس پور، امیر دژآکام، مجید جعفری، پروانه مژده، مجید جعفری، آتیلا پسیانی و ... باعث شده وی یکی از هنرمندان فعال در حوزه تئاتر باشد که همچنان نیز به فعالیت خود در این زمینه و حضور در نمایش های معتبر ادامه می دهد.

مراسم تجلیل از نیم قرن فعالیت هنری بهرام ابراهیمی روز شنبه 7 دی ماه ساعت 17:30 در تماشاخانه سپند برگزار می‌شود.

منبع: مهر

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها