کد خبر: 524894
|
۱۴۰۰/۰۹/۱۰ ۲۰:۰۰:۰۰
| |

در «تیترخوان» اعتمادآنلاین ببینید:

مروری بر مهم‌ترین خبرهای روز- 10 آذر 1400

در تیترخوان «اعتمادآنلاین» مهم‌ترین خبرهای امروز، چهارشنبه 10 آذرماه، را مرور کرده‌ایم.

حجم ویدیو: 4.16M | مدت زمان ویدیو: 00:01:57 دانلود ویدیو
کد خبر: 524894
|
۱۴۰۰/۰۹/۱۰ ۲۰:۰۰:۰۰

اعتمادآنلاین| در «تیترخوان» اعتمادآنلاین مهم‌ترین خبرهای امروز، چهارشنبه 10 آذرماه، را مرور کرده‌ایم.

درگیری مرزی عناصر طالبان با نیروهای مرزبانی ایران

نیروهای مرزبانی جمهوری اسلامی ایران پس از تبادل آتش از سوی شبه‌نظامیان طالبان و هدف قرار دادن کشاورزان ایرانی، اقدام به گشودن آتش به روی نیروهای متخاصم کردند. در همین خصوص، یک منبع آگاه به اعتمادآنلاین خبر داد که طالبان تبادل آتش با نیروهای مرزبانی ایران را متوقف کرده و طبق روال جاری در مرز باید دو طرف تشکیل جلسه فوری بدهند.

نقشه «ب» آمریکا فضای مذاکرات را مسموم می‌کند

ماریا زاخارووا، سخنگوی وزارت امور خارجه روسیه، در پاسخ به سوالی درباره نقشه «ب» آمریکا درباره شکست مذاکرات هسته‌ای در وین گفته:‌ «معتقدیم که این سناریوها غیرضروری و مخرب بوده و قطعاً فضای مذاکرات را مسموم می‌کند». او تاکید کرده: «نمی‌توانیم از کسانی حمایت کنیم که با حفظ برجام مخالف بوده و به دنبال درگیری هستند.»

ملی‌پوش پناهنده‌شده به ایران برگشت

آرش آقایی، ملی‌پوش جودوی ایران، که به آذربایجان پناهنده شده بود به ایران باز گشت. این ورزشکار صبح روز چهارشنبه با حضور در فدراسیون جودو تصمیم گرفت تا از این پس زیر پرچم ایران و برای تیم ملی جودو مسابقه دهد. آقایی نزدیک به دو سال برای تیم ملی آذربایجان مسابقه داده بود.

پای «اومیکرون» به عربستان هم باز شد

وزارت بهداشت عربستان از ثبت اولین مورد ابتلا به «اومیکرون» در این کشور خبر داد. فرد مبتلا به سویه جدید کرونا، پیشتر به شمال آفریقا سفر کرده و پس از بازگشت به عربستان، ابتلای او به اومیکرون تایید شد. پیشتر وزارت کشور عربستان پروازها از این کشور به سمت برخی کشورهای آفریقایی را لغو کرده بود.

نظر قالیباف در مورد حل مشکلات فعلی کشور

محمدباقر قالیباف در جلسه علنی روز چهارشنبه مجلس گفته: معتقدم امروز در کشور 100 مشکل وجود دارد اما اگر صرفا روی سه مشکل متمرکز شویم بسیاری از مسائل رفع خواهد شد و آن سه مشکل اقتصاد، آب و جمعیت است. البته وقتی از جمعیت سخن می‌گویم منظور من موالید، مهاجرت و اختلاف طبقاتی است. تکلیف آب هم که روشن است.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها