کد خبر: 524596
|
۱۴۰۰/۰۹/۰۸ ۱۴:۴۵:۵۰
| |

کمیسیون اصل 90 به ناهنجاری‌های فرهنگی ورود کرد

رییس کمیسیون اصل نود مجلس شورای اسلامی از تکلیف قانونی به دستگاه‌های اجرایی برای تهیه گزارش‌هایی با موضوع ناهنجاری‌های اخلاقی و فرهنگی خبر داد.

کمیسیون اصل 90 به ناهنجاری‌های فرهنگی ورود کرد
کد خبر: 524596
|
۱۴۰۰/۰۹/۰۸ ۱۴:۴۵:۵۰

اعتمادآنلاین| حجت الاسلام حسن شجاعی، رییس کمیسیون اصل نودم مجلس شورای اسلامی در توضیح نشست روز دوشنبه کمیسیون اصل نودم مجلس شورای اسلامی که با حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و با موضوع رسیدگی به تخلفات عرضه کنندگان لباس‌های ناهنجار برگزار شد، گفت: ناهنجاری‌های اخلاقی معضلی است که بر اساس درخواست عمومی باید نسبت به حل آنها اقدام شود. البته دستگاه‌های اجرایی اعتقاد دارند که در موضوع ناهنجاری‌های اخلاقی خلاءهای قانونی وجود دارد.

به گزارش ایرنا، رییس کمیسیون اصل نودم مجلس شورای اسلامی افزود: تکلیفی که در نشست امروز مطرح شد، این است که خلاءهای قانونی شناسایی و رفع شود و در این زمینه تکالیفی برای دستگاه‌های مختلف اجرایی تعیین شود.

وی با بیان اینکه برخی از دستگاه‌ها نسبت به اجرای تکالیف قانونی خود کوتاهی کردند، عنوان کرد: در نشست امروز درباره جزئیات این تکالیف صحبت شد و مقرر گردید کمیسیون اصل نودم قانون اساسی مجلس شورای اسلامی به عنوان نهاد نظارتی انجام تکالیف قانونی را از دستگاه‌های مختلف مطالبه کند.

شجاعی با بیان اینکه محقق شدن این موضوع ملی مستلزم هماهنگی بین دستگاه‌های اجرایی است،‌ خاطرنشان کرد: در این نشست مقرر شد مسوولان دستگاه‌های اجرایی گزارشی از عملکرد خود و برنامه‌ای که در این موضوع دارند به کمیسیون ارائه دهند.

رییس کمیسیون اصل نود مجلس اضافه کرد: همچنین مقرر شد در آینده نزدیک دستگاه‌های اجرایی گزارش هایی با موضوع ناهنجاری‌های اخلاقی و فرهنگی تهیه و در جلسه‌ای با حضور روسای سازمان‌ها و دستگاه‌ها ارائه دهند.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها