کد خبر: 396429
|
۱۳۹۹/۰۱/۰۸ ۱۲:۵۳:۵۲
| |

سخنگوی فراکسیون روحانیت مجلس:

دولت با اجرای شعار سال اعتماد از دست رفته به خود را بازگرداند

سخنگوی فراکسیون روحانیت مجلس گفت:‌ اعتماد عمومی به دولت در این چندت ساله کاهش پیدا کرده و دولت می‌تواند با اجرای شعار «جهش تولید» بخشی از این اعتماد از دست رفته را بازگرداند.

دولت با اجرای شعار سال اعتماد از دست رفته به خود را بازگرداند
کد خبر: 396429
|
۱۳۹۹/۰۱/۰۸ ۱۲:۵۳:۵۲

اعتمادآنلاین| حجت‌الاسلام نصرالله پژمانفر نماینده مردم مشهد در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس با اشاره به نام‌گذاری سال جدید به نام سال «جهش تولید‌»‌از سوی مقام معظم انقلاب گفت: اعتماد عمومی به دولت طی سال‌های گذشته کاهش پیدا کرده و حتی به زیر 10 درصد رسیده است.

وی افزود: دولت می‌تواند با اجرای شعار سال «جهش تولید» بخشی از این اعتماد از دست رفته را جبران کند و با این کار شرایط خود را نیز در میان مردم بهبود ببخشد.

سخنگوی فراکسیون روحانیت مجلس اظهار داشت: تحقق شعار جهش تولید نیازمند قوانین مناسب و همچنین نیازمند اعتماد به نفس در اجرا است.

پژمانفر خاطرنشان کرد: امسال یازدهمین سالی است که رهبر معظم انقلاب برای نام‌گذاری سال از شعارهای اقتصادی استفاده می‌کنند و این نشان می‌دهد که ما در این زمینه ضعف داریم و شعارها به طور کامل محقق نشده است.

وی در پایان گفت: لازم است تا در زمینه تحقق شعار سال توجه ویژه‌ای به توانمندی‌های داخل کشور صورت گیرد و توجه به ظرفیت‌های مختلف برای عرضه کالاهای تولیدی در کشورهای دوست در منطقه وجود دارد.

منبع: فارس

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها