بلیت فروشی در اتاق‌های صوتی توییتر آزاد شد

شرکت توییتر در راستای نخستین گام برای بهره برداری مالی از قابلیت Spaces در این شبکه اجتماعی، به میزبانان اتاق‌های صوتی اجازه خواهد داد تا از شنوندگانشان هزینه‌ای دریافت کنند.

بلیت فروشی در اتاق‌های صوتی توییتر آزاد شد
کد خبر: 482629
|
۱۴۰۰/۰۲/۱۴ ۰۷:۳۶:۳۸

اعتمادآنلاین| این شرکت روز دوشنبه اعلام کرد که قابلیت Spaces اکنون برای کاربران اپلیکیشن توییتر در دستگاه‌های اندرویدی موجود است که به منزله توسعه مخاطبان احتمالی این سرویس خواهد بود. حتی کلاب هاوس که ساخت اسپیس توییتر از آن الهام گرفته شده، هنوز نسخه اندرویدی خود را عرضه نکرده است.

به گزارش ایسنا، جک دورسی، مدیرعامل توییتر، در ماههای اخیر به اتاق‌های صوتی زنده به عنوان یک محصول مهم زوم کرده بود. دورسی گفت: بر این باور است که ارتباط صوتی بخش مهمی از آینده توییتر است.

بلومبرگ نیوز یک ماه پیش گزارش کرده بود این شرکت تلاش ناموفقی برای خرید کلاب هاوس به مبلغ حدود چهار میلیارد دلار داشته است.

سرویس Spaces واکنش سریع توییتر به کلاب هاوس بوده و ماه‌ها در مرحله آزمایشی بتا قرار داشته است و اکنون هر کاربر توییتر می‌تواند شنونده یک بحث صوتی در Spaces در آیفون یا دستگاه اندرویدی باشد. کاربران با بیش از 600 فالوئر می‌توانند میزبان باشند.

امکان دریافت هزینه برای یک برنامه صوتی در Spaces به‌زودی برای برخی از کاربران موجود خواهد شد. این میزبانان می‌توانند قیمت و شمار بلیت هایی که قرار است فروخته شود را تعیین کنند.

توییتر سهمی از این فروش را دریافت خواهد کرد اما سخنگوی توییتر حاضر نشد درباره جزئیات مربوط به درصد فروشی که این شرکت دریافت خواهد کرد اظهار نظر کند.

جین مانچون وونگ، محقق امنیتی کشف کرده بود توییتر در حال بررسی است تا به میزبانان Spaces اجازه دهد از شنوندگان انعام دریافت کنند.

بر اساس گزارش بلومبرگ، کلاب هاوس که کارکنان کمتری در مقایسه با توییتر دارد، همچنان در فضای شبکه اجتماعی صوتی پیشتاز است.

این شرکت ماه گذشته قابلیت پولی را راه اندازی کرد و روز یکشنبه اعلام کرد در حال آزمایش نسخه بتای اپلیکیشن اندرویدی خود است.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها