وزیر جنگ اسرائیل هم تهدید به قتل شد

پس از اینکه وزیر خارجه اسرائیل اعلام کرد که او و همسرش تهدید به قتل شده‌اند، وزیر جنگ این رژیم نیز از تهدید شدنش به قتل خبر داد.

وزیر جنگ اسرائیل هم تهدید به قتل شد
کد خبر: 521882
|
۱۴۰۰/۰۸/۱۹ ۱۰:۵۳:۵۲

اعتمادآنلاین| بنی گانتس، وزیر جنگ رژیم صهیونیستی در جریان افتتاح کارخانه تجهیزات جنگی اسرائیلی «رفائیل» در شهر «شلومی» واقع در شمال اراضی اشغالی، گفت، از سوی احزاب چپ گرا تهدید به قتل شده است.

به گزارش ایسنا، به نقل از سایت شبکه خبری روسیا الیوم، وی گفت، دو سال پیش زمانی که ایده حمایت از فهرست مشترک عربی مطرح شد، تهدید به قتل شده بود.

گانتس در ادامه افزود، هر دو ماه یک‌بار شماره تلفن همراه خود را در نتیجه تهدید یا هجمه‌های حزب چپ علیه خود تعویض می‌کند.

بنی گانتس هرگونه نقش راست‌گرایان اسرائیل در این تهدیدها را انکار می‌کند.

وی همچنین خاطرنشان کرد که در جامعه اسرائیل "علف‌های هرز مضر" رشد می‌کند.

پیشتر، یائیر لاپید، وزیر خارجه رژیم صهیونیستی در آغاز نشست حزب "آینده‌ای هست"، گفت: این هفته این پیام را دریافت کردم که "یائیر لاپید، امیدوارم امروز از سرطان بمیری، تو دقیقا مثل هیتلر هستی. به زودی یک گلوله از سمت من و یا شخص دیگری دریافت خواهی کرد". همسرم نیز این پیام را دریافت کرد که "تو و یائیر لاپید مستحق عذاب و مجازاتی از سمت خداوند هستید، امیدوارم خداوند از شما انتقام بگیرد".

وزیر خارجه رژیم صهیونیستی افزود: ما در لبه پرتگاه قرار داریم، در واقع کل جامعه اسرائیل در لبه پرتگاه هستند، ما باید این وضعیت را قبل از هر چیزی در این ساختمان یعنی در کنست متوقف کنیم.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها