کد خبر: 523932
|
۱۴۰۰/۰۹/۰۳ ۱۲:۳۲:۱۰
| |

آیین‌نامه مالیات بر خودروهای لوکس به دولت ارسال شد

معاون سیاستگذاری اقتصادی وزیر امور اقتصادی و دارایی با اشاره به برنامه دولت برای پیش‌بینی پذیر کردن اقتصاد، گفت: آیین‌نامه خانه‌های لوکس تصویب و ابلاغ شده و و آیین‌نامه مالیات بر خودروهای لوکس نیز به دولت ارسال شده است.

آیین‌نامه مالیات بر خودروهای لوکس به دولت ارسال شد
کد خبر: 523932
|
۱۴۰۰/۰۹/۰۳ ۱۲:۳۲:۱۰

اعتمادآنلاین| هادی سبحانیان، معاون سیاستگذاری اقتصادی وزیر امور اقتصادی و دارایی روز چهارشنبه در نشست خبری پیرامون «تشریح ابعاد نقشه راه وزارت امور اقتصادی ودارایی برای رشد غیر تورمی اقتصاد کشور» که در وزارت امور اقتصادی و دارایی برگزار شد، افزود: دولت سیزدهم در شرایطی کار خود را آغاز کرد که رشد اقتصادی نزدیک به صفر بود و نرخ تورم به دلیل مسائل و چالش‌های گذشته، بالاترین رقم را داشت.

به گزارش ایرنا، وی افزود: میزان قابل توجهی از ارز 4200 تومانی در 6 ماهه اول سال استفاده شده بود و دولت امکان تداوم تخصیص ارز 4200 تومانی را نداشت و هزینه‌های دولت افزایش یافته و منابع پایداری نیز برای آن نبود و تنخواه‌ها توسط دولت گذشته، استفاده شده بود.

معاون اقتصادی وزیر گفت: ساماندهی این وضعیت باید مبتنی بر شناخت دقیق از ریشه‌ها و دلایل اصلی شکل گیری وضع موجود و شناخت راهکارها و اولویت‌بندی آنها باشد.

وی گفت: معتقدیم که مسائل موجود کشور باید با اولویت‌بندی و به صورت ریشه‌ای حل شود.

سبحانیان ادامه داد: باید رابطه بین ملت و حاکمیت اصلاح شود، هر کدام از آنها نسبت به هم تکالیفی دارند که باید انجام دهند. تکلیف ملت پرداخت مالیات است و حاکمیت هم موظف است شرایط فعالیت اقتصادی را برای فعالان این عرصه فراهم کند.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها