کد خبر: 500373
|
۱۴۰۰/۰۴/۰۹ ۰۹:۳۸:۲۵
| |

جدیدترین مدل های درب ضد سرقت در سال 1400 و معرفی فروشندگان آن ها

از گذشته تا کنون درب ساختمان مهم ترین وسیله برای ایجاد امنیت بوده است. در طی این سال ها درب ها نیز دچار تغییر و تحول زیادی شده اند و با پیشرقت و تکنولوژی همراه بوده و شکل جدیدی به خود گرفته اند. از جدیدترین مدل های درب ورودی ساختمان، می توان به درب ضد سرقت اشاره داشت.

جدیدترین مدل های درب ضد سرقت در سال 1400 و معرفی فروشندگان آن ها
کد خبر: 500373
|
۱۴۰۰/۰۴/۰۹ ۰۹:۳۸:۲۵

اعتمادآنلاین| از گذشته تا کنون درب ساختمان مهم ترین وسیله برای ایجاد امنیت بوده است. در طی این سال ها درب ها نیز دچار تغییر و تحول زیادی شده اند و با پیشرقت و تکنولوژی همراه بوده و شکل جدیدی به خود گرفته اند. از جدیدترین مدل های درب ورودی ساختمان، می توان به درب ضد سرقت اشاره داشت. این درب ها دارای ساختاری متفاوت از درب های معمولی هستند و این تفاوت باعث مقاومت در درب و ایجاد امنیت بیشتر می شود. درب ضد سرقت لوکس یک مدل تمام عیار از لحاظ ظاهر و کیفیت است که طرفداران زیادی در بین خریداران درب ضد سرقت دارد.


خریداران درب ضد سرقت با سلیقه ها و نیازهای متفاوت باعث شده اند که به مرور زمان درب ها در طرح ها و مدل های مختلف طراحی و تولید شوند. ساختار داخلی درب ضد سرقت تماما یکسان است و چیزی که باعث ایجاد تفاوت در قیمت و نوع درب می شود تنها ظاهر و یا همان روکش درب ضد سرقت می باشد.


یکی از جدیدترین مدل های درب ضد سرقت در سال 1400، درب ضد سرقت مدل ونوس می باشد. این درب دارای ظاهری زیبا و شیک و مقاومت بسیار بالایی است. درب مدل ونوس دارای خصوصیات و ویژگی های یک درب با کیفیت و اصل می باشد. اما در عین حال در گروه درب ضد سرقت ارزان قرار گرفته است و این به معنای ایجاد یک فرصت استثنایی برای خریداران درب ضد سرقت می باشد.

دری ضد سرقت

از کجا درب ضد سرقت بخریم؟


در این سال ها به دلیل استقبال زیاد افراد از خرید درب ضد سرقت، فروشگاه های زیادی در راستای فروش درب ضد سرقت و سایر درب های ساختمانی تاسیس شده اند. هر کدام از این فروشگاه ها دارای نمونه کار ها و مدل ها مختص به خود می باشند. از سرشناس ترین و معتبرترین فروشگاه های درب ضد سرقت می توان به راسان درب، اتحاد درب، درب امن و راشا درب اشاره کرد. این فروشگاه ها دارای محصولات با کیفیت می باشند و شما به راحتی می توانید محصول مورد نظر خود را در این فروشگاه ها بیابید. در ادامه شما را با این فروشگاه ها و خدمات آن ها آشنا خواهیم ساخت.

فروشگاه درب امن


این فروشگاه دارای محصولات متنوعی در زمینه درب ساختمانی می باشد و از محبوب ترین و پرفروش ترین محصولات درب امن می توان به درب لابی ضد سرقت اشاره داشت. درب لابی از جمله درب های ورودی ساختمان می باشد که این روزها طرفداران زیادی پیدا کرده است. ابعاد درب لابی از درب ضد سرقت معمولی بیشتر است و معمولی به صورت دو لنگه و یک و نیم لنگه عرضه می شود. درب های لابی در انواع مختلف تولید و عرضه می شوند که از مدل های درب لابی می توان به درب لابی چوبی و درب لابی شیشه خور اشاره داشت.


معمولا نصب درب ضد سرقت لابی زمان بر تر از درب های ضد سرقت معمولی می باشد و باید حتما از یک نصاب درب ضد سرقت ماهر برای نصب درب لابی کمک بگیرید. نصب، تعمیر و رگلاژ انواع درب ضد سرقت از خدمات فروشگاه درب امن می باشد. از طریق تماس با این فروشگاه می توانید از این خدمات بهره مند شوید.

درب ضد سرقت

مدل های درب ضد سرقت راشا درب


فروشگاه راشا درب به عنوان بورس درب ضد سرقت در ایران شناخته شده است. این فروشگاه انواع مدل های درب ضد سرقت ترک، چینی و ایرانی را عرضه می کند و شما می توانید تمام مدل های جدید و لوکس درب ضد سرقت را در این فروشگاه بیابید.


قیمت درب ضد سرقت بسته به نوع مدل و کیفیت درب متفاوت است. معمولا درب ضد سرقت ترک اصل دارای قیمت بالاتری نسبت به سایر انواع درب ضد سرقت می باشد. همچنین درب ضد سرقت لوکس از گران ترین و محبوب ترین مدل های درب فروشگاه راشا درب است. قیمت مناسب محصولات موجود در راشا درب، یکی از دلایل محبوبیت این فروشگاه شده است و با خیال راحت می توانید بهترین و جدید ترین مدل های درب را با قیمت مناسب از راشا درب تهیه نمایید.

قیمت درب ضد سرقت در اتحاد درب


یکی دیگر از فروشگاه های معتبر در زمینه فروش درب ضد سرقت و درب ساختمانی اتحاد درب می باشد. این فروشگاه علاوه بر درب ورودی به عنوان بزرگترین مرکز پخش درب داخلی ساختمان نیز شناخته شده است. درب داخلی ساختمان مانند درب اتاقی و درب سرویس از پرفروش ترین محصولات این فروشگاه می باشد. برای مشاهده محصولات این فروشگاه می توانید به سایت اینترنتی فروشگاه اتحاد درب مراجعه بفرمایید.


درب های ضد سرقت لوکس و شیک ظاهر زیبای خود را مدیون رویه های خود می باشند! همان طور که اشاره شد تمام درب ها درای ساختاری یکسان هستند و این رویه درب ضد سرقت است که باعث ایجاد تفاوت در مدل و ظاهر درب ها می شود. روکش درب ضد سرقت شامل این موارد می باشد:

روکش درب ضد سرقت تمام چوب (چوب گردو، چوب راش و..)
روکش برجسته اکونومی
روکش درب CNC (سی ان سی)
روکش ام دی اف
روکش پی وی سی
رویه فلزی درب ضد سرقت
روکش لمینت، هایگلاس و ملامینه


در بین تمام این روکش ها، درب با روکش چوب طبیعی زیباترین، مقاوم ترین و در عین حال گران ترین نوع درب ضد سرقت به شمار می رود.

درب ضد سرقت

فروشگاه اینترنتی راسان درب


راسان درب، فروشگاهی که امکان خرید اینترنتی درب ضد سرقت را برای مشتریان خود فراهم آورده است. شما می توانید جدید ترین مدل های درب ضد سرقت و درب ساختمانی را در سایت این فروشگاه مشاهده و تهیه نمایید. تمام درب های موجود در این فروشگاه دارای گارانتی و خدمات پس از فروش هستند. جدیدترین مدل های درب مانند درب ضد سرقت سفید طلایی، درب ضد سرقت دو لنگه، درب ضد سرقت رویه فلزی و .. را می توانید از این فروشگاه خریداری نمایید.

https://rasandarb.ir/


باید یادآوری کنیم که مهم ترین قسمت یک درب ضد سرقت، قفل آن می باشد و شما باید در هنگام خرید درب ضد سرقت به این نکته توجه زیادی نمایید. یک درب بدون قفل با کیفیت، هیچ امنیتی برای شما ایجاد نخواهد کرد و با کوچکترین دستکاری و ضربه راه نفوذ به منزل شما باز خواهد شد. البته تمام محصولات فروشگاه هایی، که در این مقاله به شما معرفی شده است دارای بهترین کیفیت و یراق الات می باشد و با خیالی آسوده می توانید از این فروشگاه ها خرید نمایید.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها