کد خبر: 338190
|
۱۳۹۸/۰۶/۲۱ ۱۱:۰۰:۰۰
| |

تازه‌های اقتصادی هفته- قسمت دهم

از کشاورزی عمودی تا پروژه گازی روسیه

در این قسمت از تازه‌های اقتصادی هفته نگاهی خواهیم انداخت به گزارش‌هایی درباره راه‌های تقویت شبکه‌کاری و نقش آن در موفقیت کارآفرینی؛ کشاورزی عمودی و راه‌های بدیل تولید محصولات کشاورزی در هر محیط جغرافیایی؛ پروژه گازی آرکتیک ال‌ان‌جی 2 روسیه و برنامه این کشور برای تصاحب بخشی از بازار گاز جهان.

حجم ویدیو: 11.42M | مدت زمان ویدیو: 00:04:23 دانلود ویدیو
کد خبر: 338190
|
۱۳۹۸/۰۶/۲۱ ۱۱:۰۰:۰۰

اعتمادآنلاین| گزارش نخست ما از هفته‌نامه اکونومیست انتخاب شده است. در این گزارش به سیستم کشاورزی عمودی و پیشرفت‌های جدید در این حوزه می‌پردازیم. کشاورزی به صورت متداول در زمین‌های زراعی یا گلخانه‌های مرسوم انجام می‌شود. با این حال سیستم کشاورزی عمودی می‌تواند امکان کشت گیاهان دارویی، سبزیجات مصرفی روزانه و برخی از محصولات کشاورزی را در مقیاس و کیفیت بالا تولید کند. با وجود این، یک شرکت اسکاتلندی به تازگی توانسته راه‌های بهتری برای افزایش بازدهی این سیستم زراعت پیدا کند.

***

گزارش دوم ما از هفته‌نامه بلومبرگ انتخاب شده است. بزرگ‌ترین شرکت تولیدکننده گاز روسیه قرار است برای پیشبرد پروژه آرکتیک ال‌ان‌جی 2، 21 میلیارد دلار سرمایه‌گذاری کند. اقدامی که در راستای سیطره روسیه بر 20 درصد گاز ال‌ان‌جی جهان و 10 درصد کل بازار جهانی انجام می‌شود.

***

گزارش سوم ما از هفته‌نامه کارآفرین چاپ ایالات متحده انتخاب شده است. کارآفرینان برای تضمین موفقیت کسب‌و‌کار خود، علاوه بر ایده‌های خوب، به شبکه‌‌ای کارآمد از همکاران و دوستان نیاز دارند. در این گزارش چند کارشناس و کارآفرین موفق روش‌های ساده‌ای را برای تقویت و بهینه کردن شبکه کاری معرفی می‌کنند.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها