کد خبر: 234270
|
۱۳۹۷/۰۷/۰۲ ۱۱:۱۴:۰۰
| |

معاون حمایت و سلامت کمیته امداد البرز:

ارائه خدمات درمان ناباروری به نیازمندان البرزی

معاون حمایت و سلامت کمیته امداد البرز، گفت: 34 مددجوی تحت حمایت کمیته امداد و سایر نیازمندان البرزی از خدمات درمانی ناباروری و سقط مکرر با تخفیف 85 درصدی بهره‌مند شدند.

ارائه خدمات درمان ناباروری به نیازمندان البرزی
کد خبر: 234270
|
۱۳۹۷/۰۷/۰۲ ۱۱:۱۴:۰۰

اعتمادآنلاین| سیّد هادی کرّابی معاون حمایت و سلامت کمیته امداد البرز با اشاره به تنوّع سرفصل‌های خدمات درمانی به مددجویان تحت حمایت این نهاد در استان البرز گفت: مرکز فوق تخصصی درمان ناباروری ابن‌سینا به‌عنوان نخستین مرکز درمانی اختصاصی ناباروری درکشور طی شش ماه نخست سال 97 به مددجویان و نیازمندان معرفی‌شده از سوی کمیته امداد با انجام عمل میکرو اینجکشن وتخفیف هر بیمار یک میلیون و 700هزار تومان، عمل آی یو آی با تخفیف هر بیمار 350 هزارتومان و عمل انتقال جنین با تخفیف هر بیمار 500 هزار تومان خدمت ارائه کرده است.

وی بابیان اینکه در این طرح از پزشکان مجرّب متخصص دارای فلوشیپ ناباروری استفاده می‌شود افزود: 34 مددجوی تحت حمایت کمیته امداد و سایر نیازمندان البرزی از خدمات درمانی ناباروری و سقط مکرر با تخفیف 85 درصدی بهره‌مند شدند.

کرّابی عمده‌ترین عمل انجام‌شده برای بیماران معرفی‌ شده به این مرکز را روش میکرواینجکشن عنوان کرد و افزود: درروش میکرو اینجکشن اسپرمی که ازنظر تعداد، تحرک یا شکل کیفیت لازم را ندارد در محیط آزمایشگاه مورد لقاح و تقسیم سلولی قرار می‌گیرد.

معاون حمایت و سلامت کمیته امداد البرز با تأکید بر اینکه هم‌اکنون بیش از 26هزار مددجو از خدمات درمانی این نهاد در البرز بهره‌مند هستند، گفت: تمامی هزینه‌های داروی ایرانی و نود درصد هزینه‌های ویزیت و بستری بیماران خاص و صعب‌العلاج توسط کمیته امداد تأمین می‌شود.

وی با اعلام اینکه 13مرکز شیمی‌درمانی و دیالیز طرف قرارداد این نهاد در البرز به‌صورت رایگان به مددجویان دارای بیماری خاص و صعب‌العلاج خدمت ارائه می‌کنند، گفت: کمیته امداد با یاری نیکوکاران در قالب "طرح شفا" برای رفع نیازهای درمانی خانوارهای تحت حمایت با اولویت بیماران خاص و صعب‌العلاج اقدام می‌کند.

کرّابی با اشاره به اینکه حوزه بهداشت و سلامت کمیته امداد برنامه‌های مدونی را با موضوع تغذیه، دهان و دندان و چکاب پزشکی برای خانوارهای تحت حمایت اجرا می‌کند یادآور شد: کمیته امداد علاوه بر ارائه خدمات درمانی به‌تمامی خانوارهای تحت حمایت، مددجویان مبتلابه بیماری خاص و صعب‌العلاج شامل انواع سرطان، پیوند اعضاء، نارسایی کلیوی و دیالیز، تالاسمی، هموفیلی، بیماری‌های حاد پوستی، ریوی، دیابت، بیماری‌های حاد قلبی و عروقی را به‌طور ویژه حمایت می‌کند.

منبع: ایلنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها