سردار رحیمی، رئیس پلیس تهران بزرگ:

جزئیات قتل و حبس دو دختر توسط خواهر و برادر/ ماهیانه حدود 150 گزارش مفقودی به پلیس اعلام می‌شود

سردار رحیمی درباره جزئیات قتل یک دختر توسط خواهر و برادری، توضیحاتی ارائه داد.

جزئیات قتل و حبس دو دختر توسط خواهر و برادر/ ماهیانه حدود 150 گزارش مفقودی به پلیس اعلام می‌شود
کد خبر: 525891
|
۱۴۰۰/۰۹/۱۷ ۱۰:۴۱:۵۵

اعتمادآنلاین| سردار حسین رحیمی رئیس پلیس تهران بزرگ در حاشیه پنجاه و یکمین طرح رعد، اظهار کرد: طی 48 ساعت گذشته، 872 سارق، مالخر، زورگیر و خفت گیر که در فروش مواد مخدر و اوباش گری فعالیت می کردند را دستگیر کردیم.

به گزارش برنا،وی افزود: 3 هزار و 291 اموال مسروقه مردم کشف شد، جدا از این، طی اقداماتی در این مرحله 700 موبایل را از 10 باند سارقان کشف کردیم.

سردار رحیمی بیان کرد: 208 دستگاه خودرو و موتور شناسایی شد و به 1050 پرونده سرقت رسیدگی شده است. 20 میلیارد تومان از اموال نیز کشف‌ و ضبط شد. 6 قبضه سلاح جنگی و 71 فشنگ کشف کردیم.

فرمانده انتظامی تهران تصریح کرد: در 5 عملیات با تیراندازی سارقان مسلح مواجه شدیم که سارقان زمین گیر شدند و 56 قبضه سلاح سرد کشف شد. اشراف خوبی بر پاتوق ها و مراکز تجمع سارقان داشتیم در مجموع 88 پاتوق سارقان را منهدم کردیم 11 مرکز مالخری را شناسایی کرده و 118 مرکز فروشندگان خرد مواد مخدر را منهدم کردیم‌.


وی ادامه داد: 12 نفر از اراذل و اوباش شناسایی شدند و 18 کیلو مواد مخدر از آن‌ها کشف شد. 39 پرونده قاچاق را داشتیم که در آن 24 قاچاقچی دستگیر شدند و 6 میلیارد کالای قاچاق کشف و ضبط شد.

‌سردار رحیمی درباره استفاده از نام‌های محلی برای اماکن گفت: استفاده از نام‌های محلی هیچگونه مشکلی ندارد.

فرمانده انتظامی تهران درخصوص جزئیات یک قتل توسط خواهر و برادر، بیان کرد: یک گروهی را دستگیر کردیم که متشکل از خواهر و برادر بودند در وهله اول با ظن اینکه دختران را اغفال می کنند ورود کردیم بعد از آن متوجه شدیم یک برادر و خواهر هستند که خواهر دختران را اغفال می کند و اموالشان را به سرقت می برد، بعد از ورود پلیس متوجه شدیم، یک دختر را به قتل رسانده بودند و یک خانم دیگر را در کمد به صورت لخت و عریان حبس کرده بودند به نظر می رسد موارد دیگری باشد که دختران دیگری را اغفال و به آن ها تعرض کرده باشند.

وی درباره دختران فراری، خاطرنشان کرد: طی سه ماه گذشته موضوعات افراد مفقودی بلافاصله از تمام کلانتری ها به آگاهی تهران منتقل می شود و ماهیانه بیش از 100 تا 150 نفر گزارش مفقودی اعلام می شود که از همان لحظه شناسایی را آغاز و آن ها را رصد می کنیم.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها