یادداشت سخنگوی دولت در آستانه روز دانشجو/ موتور محرکه ملی را کجا می‌توان یافت؟

میدان‌داری در اقتصاد ملی بر عهده جوانان نخبه‌ای است که محصول دانشگاه هستند. موتور محرکه تولید ملی را یا باید در شرکت‌های دانش‌بنیان یافت، یا آن‌جاهایی که تیم‌های دانشجویی پا به عرصه گذاشته‌اند.

یادداشت سخنگوی دولت در آستانه روز دانشجو/ موتور محرکه ملی را کجا می‌توان یافت؟
کد خبر: 525570
|
۱۴۰۰/۰۹/۱۵ ۱۷:۱۷:۰۰

اعتمادآنلاین| علی بهادری جهرمی سخنگوی دولت به‌مناسبت روز دانشجو یادداشتی منتشر کرد.

به گزارش فارس، سخنگوی دولت نوشت: روحیه مطالبه‌گری به همراه اقدام انقلابی و جهادی، دو خصیصه ممتاز دانشجویان است که آن‌ها را از سایر اقشار متمایز می‌کند. جمع‌های دانشجویی با همین دو خصیصه هر کجا که حضور داشتند، تحول‌آفرین شدند؛ از جبهه‌های جنگ در دوران دفاع مقدس گرفته تا اردوهای جهادی در مناطق محروم.

تبیین و روشن‌گری‌های مترقیانه در عرصه‌های مختلف سیاسی و اجتماعی، دانشجویان و تشکل‌های دانشجویی را نزد عموم جامعه تبدیل به گروه مرجع کرده است. نظر فعالان دانشجویی در موضوعات مختلف، همیشه مورد اعتنای دولت‌ها و مردم بوده است.

میدان‌داری در اقتصاد ملی بر عهده جوانان نخبه‌ای است که محصول دانشگاه هستند. موتور محرکه تولید ملی را یا باید در شرکت‌های دانش‌بنیان یافت، یا آن‌جاهایی که تیم‌های دانشجویی حین تحصیل یا پس از فراغت از تحصیل با اندوخته‌هایی یه روز پا به عرصه صنعت، کشاورزی، ارائه نوین خدمات برخط و ... گذاشته‌اند.

فرصت بروز و ظهور این ویژگی‌های ممتاز، با عملکرد مسئولان در دولت‌های مختلف کم و زیاد شده است. به عنوان عضوی از دولت سیزدهم و به این عنوان که خودم را متعلق به جمع دانشگاهیان می‌دانم، همه تلاشم را به کار خواهم بست تا تقویت فعالیت‌های دانشجویی و دانشگاهی را جزو اولویت‌های کاری در پیگیری مسائل مختلف قرار دهم.


در آستانه روز دانشجو، امروز با حضور در لانه جاسوسی سابق، دیدار و صحبتی صمیمانه با یک جمع دانشجویی داشتم. یاد شهدای دانشجو را گرامی می‌دارم و این روز را به همه دانشجویان تبریک عرض می‌کنم.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها