بهرام عین الهی، وزیر بهداشت:

170 میلیون دز واکسن برای مقابله با کرونا تامین شده / 85 درصد جمعیت هدف در کشور دز اول واکسن کرونا و 70 درصد دز دوم واکسن کرونا را دریافت کرده اند

وزیر بهداشت ، درمان و آموزش پزشکی از تامین 170 میلیون دز واکسن وارداتی و داخلی طی ماه های گذشته تاکنون برای مبارزه با کرونا در کشور خبر داد.

170 میلیون دز واکسن برای مقابله با کرونا تامین شده /  85 درصد جمعیت هدف در کشور دز اول واکسن کرونا و 70 درصد دز دوم واکسن کرونا را دریافت کرده اند
کد خبر: 524068
|
۱۴۰۰/۰۹/۰۴ ۱۴:۰۱:۰۴

اعتمادآنلاین| بهرام عین اللهی، وزیر بهداشت روز پنجشنبه در حاشیه بازدید از یکی از مراکز تجمیعی واکسیناسیون کرونا در کرج به خبرنگاران گفت: از این مقدار 150 میلیون دز واکسن خارجی و 20 میلیون دز واکسن داخلی است.

به گزارش ایرنا، وی ادامه داد: تاکنون 85 درصد جمعیت هدف در کشور دز اول واکسن کرونا و 70 درصد دز دوم واکسن کرونا را دریافت کرده اند.

عین اللهی با قدردانی از اعتماد مردم به وزارت بهداشت و درمان ، تاکید کرد که برای مهار کرونا باید بیش از پیش به واکسیناسیون و رعایت پروتکل های بهداشتی اهمیت بدهیم.

وی اظهار داشت: در دنیا ثابت شده که در کشورهایی که واکسیناسیون خوب بوده میزان مرگ و میر و ابتلا به کووید19 کاهش داشته است.

عین اللهی گفت: تجارب نشان می دهد در کشورهایی که واکسیناسیون به خوبی انجام شده میزان ایمنی مردم در برابر کرونا بالا رفته است.

وی ابراز امیدواری کرد که با همراهی مردم و رسانه ها هر چه زودتر ویروس کرونا در کشور مهار شود.

وزرای بهداشت و درمان و آموزش پزشکی و جهاد کشاورزی صبح امروز ازموسسه تحقیقات واکسن و سرم سازی رازی بازدید کردند.

همچنین پنج میلیون دز واکسن «رازی کووپارس » برای مقابله با کرونا تحویل وزارت بهداشت و درمان شد.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها