کد خبر: 523087
|
۱۴۰۰/۰۸/۲۷ ۱۲:۱۸:۳۲
| |

هواشناسی:

پیش‌بینی آلودگی و افزایش دمای هوای تهران

طبق اعلام اداره کل هواشناسی استان تهران طی چهار روز آینده آسمانی صاف تا نیمه ابری گاهی همراه با وزش ملایم باد و در نواحی پرتردد با انباشت تدریجی آلاینده‌ها برای این استان پیش‌بینی می‌شود.

پیش‌بینی آلودگی و افزایش دمای هوای تهران
کد خبر: 523087
|
۱۴۰۰/۰۸/۲۷ ۱۲:۱۸:۳۲

اعتمادآنلاین| براساس بررسی داده‌ها و نقشه‌های پیش‌یابی هواشناسی، وضعیت جوی استان تهران طی چهار روز آینده آسمانی صاف تا نیمه ابری گاهی همراه با وزش ملایم باد و در نواحی پرتردد با انباشت تدریجی آلاینده‌ها، کاهش کیفیت هوا و گاهی غبار محلی پیش‌بینی می‌شود.

به گزارش ایسنا، همچنین طی دو روز آینده در پاره‌ای نقاط در ساعات شب و اوایل روز مه رقیق مورد انتظار است. از ظهر یکشنبه (30 آبان ماه) با نفوذ زبانه‌های سامانه بارشی، به‌تدریج افزایش ابر و از غروب یکشنبه تا دوشنبه شب (30 آبان ماه تا اول آذرماه) در بعضی ساعات وزش باد متوسط تا نسبتا شدید و بارش خفیف باران در نیمه جنوبی و بارش باران و برف در نیمه شمالی پیش‌بینی می‌شود.

طی چهار روز آینده روند تدریجی افزایش دما و روز دوشنبه کاهش نسبی دما مورد انتظار است.

بر اساس اعلام اداره کل هواشناسی استان تهران، ایستگاه فیروزکوه در 24 ساعت گذشته دمای 6- را ثبت کرد و سردترین نقطه تهران بود.

آسمان تهران فردا (28 آبان ماه) قسمتی ابری و مه‌آلود و غبار محلی گاهی نیمه ابری و مه رقیق با حداقل دمای 4 و حداکثر دمای 11 درجه سانتیگراد و طی ‌روز شنبه (29 آبان) قسمتی ابری و غبار محلی، اوایل شب ابری و غبارآلود با حداقل دمای 5 و حداکثر دمای 12 درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها