ناپدید شدن 8 کوهنورد تهرانی در ارتفاعات ریزان افجه لواسان

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان تهران گفت: طی تماسی که دیشب با خط 112 انجام شد از مفقود شدن چند کوهنورد در ارتفاعات لواسانات با خبر شدیم و تیمی برای جست و جوی آنها به منطقه اعزام شد.

ناپدید شدن 8 کوهنورد تهرانی در ارتفاعات ریزان افجه لواسان
کد خبر: 518908
|
۱۴۰۰/۰۷/۳۰ ۱۳:۲۳:۰۱

اعتمادآنلاین| شاهین فتحی مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان تهران درباره کوهنوردانی که شب گذشته در ارتفاعات فشم مفقود شده اند، اظهار کرد: حوالی 9 شب روز گذشته طی تماس هایی که با شماره تلفن 112 جمعیت هلال احمر گرفته شد، مشخص شد ظاهرا چند نفر از کوهنوردان در ارتفاعات لواسانات مفقود شده اند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران فتحی گفت: در پی این حادثه دیشب یک تیم از شهرستان شمیران به مناطق مربوطه اعزام شده و به جست و جو پرداختند اما متاسفانه تا صبح امروز اثری از تیم مورد نظر که گویا 8 نفر بودند، یافت نشد.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان تهران بیان کرد: مجددا صبح امروز 3 تیم از شهرستان شمیرانات و همچنین 3 تیم از هیئت کوهنوردی استان تهران برای جست و جو در منطقه حضور پیدا کرده و در حال جست و جو در منطقه هستند.

وی افزود: ما با امداد هوایی نیز هماهنگ کردیم اما بالگردها با توجه به شرایط جوی منطقه موفق به پرواز نشدند اما تیم های هلال احمر و هیئت کوهنوردی در حال جست و جو بوده، همنوردان و نیروهای محلی نیز در حال هماهنگی هستند تا بتوانند در منطقه بیشتر جست و جو کنند. امیدواریم بتوانیم پیش ازتاریکی هوا اثری از این عزیزان پیدا کنیم.

فتحی بیان کرد: شرایط جوی به گونه ای است که تیم های پیاده ای که برای جست و جو به منطقه اعزام شدند قابلیت جست و جو را دارند فقط شرایط برای پرواز بالگرد شرایط مهیا نیست و ما منتظریم اگر شرایط مهیا شد با هماهنگی سازمان امداد و نجات پرواز در این منطقه رخ دهد.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها