کد خبر: 602130
|
۱۴۰۱/۱۲/۲۲ ۱۶:۳۷:۰۹
| |

بهترین قطار مشهد تهران برای همه بودجه ها

آیا شما هم جزو افرادی هستید که برای سفر از مشهد به تهران به دنبال روشی راحت و به صرفه برای آغاز سفر خود هستید؟ آیا با قطار مشهد تهران فدک آشنایی دارید؟ کدام یک از شرکت‌های ریلی با خدمات خود توانسته است رضایت مسافران را به خود جلب کند و جزو بهترین قطار مشهد تهران به شمار برود؟ چه خدماتی در هر یک از این قطارها برای مسافران ارائه می‌شود؟

بهترین قطار مشهد تهران برای همه بودجه ها
کد خبر: 602130
|
۱۴۰۱/۱۲/۲۲ ۱۶:۳۷:۰۹

 در این مطلب به بررسی بهترین قطار مشهد تهران برای همه بودجه ها می‌پردازیم و بیشتر با خدمات و امکانات آن‌ها آشنا می‌شویم.

بهترین قطار مشهد تهران کدام است؟

در رزرو بلیط قطار دو مورد از معیارهایی که اهمیت زیادی دارند هزینه خرید بلیط قطار و امکانات آن است. در خطوط ریلی کشور، شرکت‌های مختلفی در حال مسافربری از مبداهای مختلف به مقصدهای متفاوت هستند. در مسیر مشهد تهران و تهران مشهد نیز شرکت‌های ریلی معتبری از جمله شرکت ریلی فدک، نورالرضا، غدیر، پردیس، غزال، سیمرغ و ماهان در حال فعالیت هستند. خرید بلیط و نوع آن بستگی به کلاس قطار و درجه بندی آن دارد که براساس این درجه بندی امکانات آن‌ها نیز متفاوت است.

فدک، بهترین و لوکس‌ ترین قطار مشهد تهران

در اولین معرفی از بهترین قطار مشهد تهران به قطار فدک می‌پردازیم که از لوکس‌ترین و بهترین قطار درجه یک مشهد تهران به شمار می‌رود و بهترین امکانات را در اختیار مسافران خود قرار می‌دهد. سرعت این قطار به حدود 200 کیلومتر بر ساعت می رسد و تمام استانداردهای ممکن که در سایر قطارهای 5 ستاره وجود دارد در این قطار رعایت شده است. بلیط قطار مشهد تهران را می‌توانید در 4 کلاس مختلف از شرکت ریلی فدک تهیه کنید که قیمت هر کدام از آن‌ها بستگی به امکاناتی که دارند و بودجه مدنظر شما متفاوت است.

قطار 5 ستاره اکونومی، پنج ستاره با عصرانه، پنج ستاره بیزینس و پنج ستاره ویژه از چهار کلاس شرکت ریلی فدک هستند که در خط ریلی مشهد تهران فعالیت می‌کنند. واگن‌های طراحی شده برای قطارها مجهز به بهترین امکانات روز دنیا هستند که مسافرتی خاطره انگیز را در طول مسیر برای مسافر به ارمغان می‌آورد. از امکانات قطارهای شرکت فدک می‌توان به سرویس‌های بهداشتی ایرانی و فرنگی، تجهیزات صوتی و تصویری با امکان انتخاب فیلم و موسیقی، سیستم وای فای و همچنین جی پی اس اشاره کرد. یکی دیگر از ویژگی‌ها و نقاط قوت قطارهای 5 ستاره فدک خدمات مربوط به پذیرایی و منو غذایی در طول سفر است. قطارهای 5 ستاره فدک، بهترین قطار مشهد تهران است که بهترین پذیرایی را توسط یکی از شرکت‌های معتبر با بالاترین کیفیت تهیه کرده و برای مهمانان عرضه می‌کند. پس از ورود به قطار مهمانداران با خوش آمد گویی از مسافران استقبال کرده و با یک نوشیدنی از شما پذیرایی خواهند کرد.

قطار 5 ستاره زندگی، بهترین قطار مشهد تهران

می‌توان گفت که قطارهای زندگی شرکت ریلی رجا یکی از اولین قطارهای پنج ستاره ایران است که می توان آن را در لیست بهترین قطار مشهد تهران قرار داد. قطار زندگی با امکانات و خدمات خوبی که دارد رضایت مسافران را نسبت به هزینه و همچنین امکانات ارائه شده دریافت کرده است. قطار زندگی رجا از واگن‌هایی با کوپه‌های چهار نفره تمیز و مدرن طراحی شده است که باعث سفری آسوده و راحت است. بلیط قطار تهران مشهد 5 ستاره زندگی نیز یکی از پرتقاضاترین قطارهای این مسیر است. از امکانات قطارهای 5 ستاره زندگی در خرید بلیط قطار تهران مشهد می‌توان به رستوران زیبا و کاملاً بهداشتی پذیرایی ویژه کودکان سفارش انواع خوراکی و تنقلات سرویس خواب کامل بسته بندی و بهداشتی، دمپایی راحتی، سیستم صوتی و تصویری، وجود روزنامه و مجلات و سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی اشاره کرد. در طول مسیر خود نیز می‌توانید از پیش غذا، غذای اصلی و دسر رستوران قطار استفاده کنید.

2

قطار تهران مشهد رجا

شرکت ریلی رجا نیز یکی از بهترین قطار مشهد تهران است که در این مسیر فعالیت می‌کند و از انواع قطارهای آن می‌توان به قطار پلور سبز رجا، قطار لوکس چهار نفره، قطار سیمرغ، قطار سبز، قطار طوس رجا و همچنین قطار پردیس اشاره کرد. قطارهای سیمرغ سبز و پلور از قطار‌های 4 ستاره این شرکت ریلی هستند که در هر واگن چهار نفره آن چهار تخت وجود دارد. هر یک از این قطارها ممکن است در برخی از امکانات و خدمات با یکدیگر متفاوت باشند. ارزان‌ترین قطار شرکت رجا در لیست بهترین قطار مشهد تهران قطار پلور سبز است که 10 واگن دارد و هر کدام از این واگن ها 4 نفره است. برای قطار سیمرغ رجا نیز دو نوع بلیط وجود دارد که بلیط با پذیرایی و بلیط بدون پذیرایی از جمله آن است. در خرید بلیط قطار مشهد تهران رجا شما انتخاب می‌کنید که وعده‌های غذایی برایتان با هزینه اضافه در نظر گرفته شود یا خیر.

قطار غزال مشهد تهران

بلیط قطار مشهد تهران از قطارهای غزال، جزو قطارهای تندرو هستند که پس از قطار پردیس جایگاه دوم را به خود اختصاص داده اند.‌ از بهترین قطارهای شرکت ریلی غزال می‌توان به قطارهای 4 تخته VIP، قطارهای 4 تخته معمولی و قطار شش تخته مهتاب سیر جم اشاره کرد که هر کدام از آن‌ها در بین بهترین قطارهای تهران مشهد امکانات مختلفی را در دو کلاس قیمتی در اختیار مسافران قرار می‌دهند. انواع قطارهای شرکت غزال شامل قطارهای اتوبوسی کوپه ای و وی آی پی هستند. بلیط قطار مشهد تهران اتوبوسی با قیمت مناسبی که دارند می توانند از بهترین قطارهای این شرکت باشند.

3

قطار نور الرضا بهترین قطار مشهد تهران

از بهترین قطار مشهد به تهران که در این مسیر فعالیت دارد و جزو قطارهای ۵ ستاره کشور به شمار می‌رود قطار نورالرضا است که از قطارهای شرکت ریلی رجا محسوب می‌شود. واگن‌های این قطار از 10 کوپه 4 نفره تشکیل شده که با فضای بسیار مناسب و صندلی های راحتی سفری آسوده و خاطره انگیز را بدون خستگی برای مسافر فراهم می‌کند. برای تنظیم دمای داخل کوپه‌ها می‌توانید از دکمه‌های لمسی بالای در کوپه استفاده کنید. سیستم صوتی و تصویری در هر کوپه از بهترین قطار مشهد تهران وجود دارد که می‌توانید برای تماشای انواع فیلم وام گوش دادن به موسیقی استفاده کنید. در هر یک از کوپه‌ها نیز برای شارژ موبایل و سایر وسایل الکترونیکی پریز برق وجود دارد که لازم نیست برای شارژ موبایل خود نگران نباشید.

4

قطارهای 5 ستاره نورالرضا در 4 کلاس معمولی، اکونومی، بیزینس و فرست کلاس وجود دارند که شما می‌توانید بهترین قطار مشهد تهران را از هر کدام از این کلاس‌ها انتخاب کرده و بلیط آن را تهیه کنید. قطار مشهد تهران نورالرضا از نوع فرست کلاس بهترین خدمات را به مسافران ارائه می‌دهد که می‌توان به منوی غذایی عالی و باکیفیت با انواع نوشیدنی هنگام صرف غذا اشاره کرد و همچنین به محض ورود نوشیدنی خوش آمد گویی را دریافت خواهید کرد.

در انتها

انتخاب هر یک از این قطارها بستگی به بودجه مالی شما و خدمات مورد نظر بستگی دارد. از وبسایت‌های معتبر می‌توانید بلیط قطار مشهد تهران سریع السیر را با قیمت مناسب با تخفیفات ویژه خریداری کنید. در صورت کسب اطلاعات بیشتر برای رزرو بلیط قطار فدک می توانید به وب سایت یوتراوز مراجعه کنید.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها