کد خبر: 600674
|
۱۴۰۱/۱۲/۱۴ ۱۱:۳۲:۰۱
| |

خدایی چنین چیزی نگفت...

افشاگری کفاشیان از تصمیم جنجالی احمدی‌نژاد درباره علی دایی

علی کفاشیان رئیس سابق فدراسیون فوتبال از ماجرای درخواست محمود احمدی نژاد برای حضور در رختکن تیم ملی گفت.

افشاگری کفاشیان از تصمیم جنجالی احمدی‌نژاد درباره علی دایی
کد خبر: 600674
|
۱۴۰۱/۱۲/۱۴ ۱۱:۳۲:۰۱

نزدیک به ۷ سال از دوران حضور علی کفاشیان در فدراسیون فوتبال می‌گذارد و در این مدت آنقدر اتفاق بد در فوتبال افتاده که باعث شده دل خیلی‌ها برای او تنگ شود.

به گزارش خبرآنلاین، انگار کفاشیان با همان خنده‌ها و لبخند معروفش فوتبال را اداره می‌کرد و نمی‌گذاشت اتفاقاتی مانند پرونده‌ ویلموتس رخ دهد. کفاشیان این روزها دور از فضای فوتبال حرفه‌ای مشغول استعدادیابی و کمک به جوانان و نوجوانان مناطق محروم است. کاری که خودش می‌گوید خیلی از آن لذت می‌برد و زمانی آرزوی انجام آن را داشته است.

کفاشیان در بخشی از گفتگویش درباره ماجرای حضور محمود احمدی نژاد در رختکن تیم ملی و مخالفت علی دایی گفت: آقای احمدی‌نژاد انقدر فوتبالی بود که چنین درخواستی نکند. ایشان به استادیوم آمد و بین دو نیمه یک ربع بیشتر وقت نیست و اگر می‌خواست از آن بالا تا پایین برود وقت نمی‌شد و خدایی چنین چیزی نگفت. بعد از بازی هم یک ساعتی نشست که خلوت شود و بتواند برود. همان زمان به ما دلداری داد که مسئله‌ای نیست و تیم حالا یک بار می‌بازد و دفعه بعد می‌برد و باید تلاش کنید که تیم به جام جهانی برود. فردای آن بازی آقای علی‌آبادی گفت بهتر است علی دایی دیگر نباشد.

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها