«اعتمادآنلاین» از پشت پرده اتهام سنگین کنعانی‌زادگان به کی‌روش گزار می‌‌دهد:

بی‌توجهی عامدانه شجاع به کی‌روش و لو دادن ترکیب/ جمله عجیب مدافع تیم در اتوبوس!

مدافع تیم ملی زیر پست خداحافظی کی‌روش نوشت: «تو به ایران خیانت کردی، نه به من و شجاع.» این اظهارنظر کنعانی‌زادگان تلویحاً نشان می‌داد که او و شجاع خلیل‌زاده حسابی بابت کم بازی کردن در جام‌جهانی ناراحت هستند.

بی‌توجهی عامدانه شجاع به کی‌روش و لو دادن ترکیب/ جمله عجیب مدافع تیم در اتوبوس!
کد خبر: 594830
|
۱۴۰۱/۱۱/۱۲ ۱۶:۰۰:۰۳

شجاع خلیل‌زاده به دلیل بی‌توجهی به دستورات کی‌روش و لو دادن ترکیب مورد غضب کی‌روش واقع شده بود. کنعانی‌زادگان هم بابت رفتار غیرحرفه‌ای!

به گزارش اعتمادآنلاین، کارلوس کی‌روش سرمربی پرتغالی تیم ملی فوتبال ایران در جام‌جهانی ۲۰۲۲ قطر با انتشار پیامی در اینستاگرام، تلویحاً از هواداران ایرانی خداحافظی کرد تا مشخص شود دیگر به ایران بازنخواهد گشت. این سرمربی پرتغالی که شایعاتی درباره توافق او با قطر شنیده می‌شود در صفحه خود نوشت: «وقتی سفر جدیدی را آغاز می‌کنم، خاطرات زیادی وجود دارد که با افتخار آنها را نگه خواهم داشت. مایلم از بازیکنان فوق‌العاده‌ام در تیم ملی تشکر کنم. قدردان زحمات کادر وفادار ایرانی‌ام، فدراسیون فوتبال و همه کسانی که از من و «میراث تیم ملی» حمایت کردند هستم. از همه هواداران بابت حمایت و الهام‌بخشی در این چند سال تشکر می‌کنم. به امید آینده.»

نکته جالب در این میان اما کامنت محمدحسین کنعانی‌زادگان زیر پست کی‌روش بود که حواشی زیادی به پا کرد. مدافع تیم ملی زیر پست کی‌روش نوشته بود: «تو به ایران خیانت کردی، نه به من و شجاع.» این اظهارنظر کنعانی‌زادگان تلویحاً نشان می‌داد که او و شجاع خلیل‌زاده حسابی بابت کم بازی کردن در جام‌جهانی ناراحت هستند و حالا که رفتن کی‌روش قطعی شده است، کنعانی‌زادگان می‌خواهد تسویه‌حساب کند.

محمدحسین کنعانی‌زادگان در طول سه دیدار ایران در جام‌جهانی 2022 قطر فقط در نیمه دوم دیدار با انگلیس فرصت بازی پیدا کرد و در دو دیدار دیگر برابر ولز و آمریکا نیمکت‌نشین بود. شجاع خلیل‌زاده هم در هر سه دیدار ایران روی نیمکت نشست و فرصت بازی پیدا نکرد. این در حالی بود که کنعانی‌زادگان و شجاع خلیل‌زاده پیش از این جام‌جهانی دو مهره اصلی تیم در خط دفاع بودند و وقتی در بازی برابر انگلیس در ترکیب اصلی قرار نگرفتند، باعث تعجب همه شدند.

پیگیری‌های خبرنگار اعتمادآنلاین در این زمینه نشان می‌دهد، پیش از شروع جام‌جهانی در دیدار ایران برابر تونس که تدارکاتی برگزار شد، کنعانی‌زادگان و شجاع خلیل‌زاده دو مهره فیکس کی‌روش در قلب خط دفاع بودند اما در جریان این دیدار این دو بازیکن تاکتیک‌های مد نظر سرمربی تیم ملی را در زمین اجرا نمی‌کردند. از این رو، روی یک صحنه کرنر برای تونس، کی‌روش اصرار داشت که شجاع خلیل‌زاده در جاگیری خود دقت لازم را به خرج دهد و دقیق در جایی که سرمربی تعیین کرده قرار بگیرد؛ اما مدافع تیم ملی به این موضع بی‌توجه بود و دقیقاً دروازه تیم ملی روی همین صحنه باز شد.

از طرف دیگر زمانی که کی‌روش تصمیم گرفت خلیل‌زاده و کنعانی‌زادگان در دیدار برابر انگلیس روی نیمکت بنشینند، خلیل‌زاده رفتارهای درستی از خود به نمایش نگذاشت و حتی وقتی اتوبوس تیم ملی از هتل راهی ورزشگاه شده بود و موزیک‌های روحیه‌بخش پخش می‌شد، خلیل‌زاده زیر لب خطاب به بازیکنان می‌گفت: «بگویید صدای موزیک را کم کنند.»

البته گفته می‌شود این فقط تنها علتی نبود که کی‌روش ترجیح داد خلیل‌زاده را روی نیمکت بنشاند و دلیل مهم‌تری هم در میان بود. طبق اطلاعات به‌دست‌آمده، خلیل‌زاده صبح روز بازی با انگلیس ترکیب تیم ملی را در اختیار یکی از رسانه‌ها گذاشته بود که این موضوع موجب عصبانیت سرمربی تیم ملی شده بود.

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها