کد خبر: 583972
|
۱۴۰۱/۰۹/۰۳ ۱۷:۳۰:۲۸
| |

اعتراض روزنامه جوان به اعزام مدیران و مسئولان به قطر؛ پولی نپرداختند که هیچ، حق ماموریت دلاری هم می‌‌گیرند

تعداد آقایان از اعزامی‌های تیم ملی یا حتی کاروان خبرنگاران و عکاسان بیشتر است

روزنامه جوان نوشت: به نظر می‌رسد در واقع این گونه اعزام‌ها برای آقایان که قرار نیست از جیب هزینه کنند و گاه حق مأموریت آن را هم دلاری می‌گیرند، به دورهمی‌های دوستانه می‌ماند که هم فال است و هم تماشا!

اعتراض روزنامه جوان به اعزام مدیران و مسئولان به قطر؛ پولی نپرداختند که هیچ، حق ماموریت دلاری هم می‌‌گیرند
کد خبر: 583972
|
۱۴۰۱/۰۹/۰۳ ۱۷:۳۰:۲۸

روزنامه جوان به سفر «حجم بالای» مدیران و مسئولان ورزشی به قطر انتقاد کرده و نوشته این افراد نه‌تنها برای سفر نپرداخته‌اند بلکه حق ماموریت دلاری هم دریافت می‌کنند!

به گزارش جوان، این روز‌ها شاهد حجم بالایی از مدیران و مسئولان ورزش کشور در قطر به بهانه حمایت از تیم ملی هستیم! نه اینکه حضور هیچ یک از مقامات و مسئولان در قطر یا رقابت‌هایی، چون جام جهانی ضرورتی نداشته باشد، نه، اما بی‌تردید کوچک‌ترین دلیلی ندارد تعداد آقایان حاضر در قطر به مراتب از اعزامی‌های تیم ملی یا حتی کاروان خبرنگاران و عکاسان بیشتر باشد!

در ادامه این مطلب با بیان اینکه «هزینه حضور این افراد تماماً از جیب ورزش کشور می‌رود. بی‌آنکه کوچک‌ترین ثمری در پی داشته باشد!» آمده است: اگرچه این طور مواقع در توجیه این سفر‌های دسته‌جمعی بهانه‌هایی، چون حمایت از تیم ملی یا انجام کار‌های فرهنگی مطرح می‌شود، اما به نظر می‌رسد در واقع این گونه اعزام‌ها برای آقایان که قرار نیست از جیب هزینه کنند و گاه حق مأموریت آن را هم دلاری می‌گیرند، به دورهمی‌های دوستانه می‌ماند که هم فال است و هم تماشا!

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها