کد خبر: 614472
|
۱۴۰۲/۰۳/۰۳ ۱۵:۲۰:۵۲
| |

وزیر کشور:

با عاملان جنایت 6 مرزبان کشور برخوردی جدی و قاطع خواهیم کرد

وزیر کشور درباره پیگیری شهادت ۶ مرزبان کشور و شرایط مرزهای جنوب شرقی، عنوان کرد: این اقدامی جنایتکارانه بوده که حتماً برخورد جدی و قاطع با عاملان و حامیان و مشوقان آن صورت خواهد گرفت.

با عاملان جنایت 6 مرزبان کشور برخوردی جدی و قاطع خواهیم کرد
کد خبر: 614472
|
۱۴۰۲/۰۳/۰۳ ۱۵:۲۰:۵۲

احمد وحیدی، وزیر کشور  درباره وضعیت پیگیری شهادت ۶ مرزبان کشور و شرایط مرزهای جنوب شرقی، عنوان کرد: این اقدامی جنایتکارانه بوده که حتماً برخورد جدی و قاطع با عاملان و حامیان و مشوقان آن صورت خواهد گرفت.

به گزارش مهر، وی در پاسخ به سوالی درباره شرایط مرزهای شرقی و جلوگیری از ناامنی‌ها بیان کرد: تفاهم‌هایی در سطح وزارت‌خانه‌های مربوطه داریم. همچنین کمیسیون مشترکی برای رسیدگی به مسائل داریم و اضافه بر اینها، در سطح استانی نیز در سیستان و بلوچستان، ارتباطات با ارتشی‌های پاکستانی از طریق قرارگاه قدس برقرار است.

وحیدی عنوان کرد: آنها نیز نسب به اتفاقات اخیر اظهار تأسف کرده‌اند با ید این هماری را داشته باشند تا کسانی که مرتکب جنایت شده‌اند به سزای عمل خود برسند. ارتباطات برقرار است و باید در صحنه عمل همکاری‌ها رقم بخورد. اگر ضرورتی برای حضور مقامات در پاکستان وجود داشته باشد تردیدی نخواهیم کرد اما فعلاً دلالتی برای این اقدام وجود ندارد.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها