کد خبر: 604695
|
۱۴۰۲/۰۱/۱۲ ۰۶:۰۵:۰۰
| |

این زن بازیگر فیلم‌های مستهجن کابوس ترامپ می‌شود؟ + عکس و زندگینامه

این زن بازیگر فیلم‌های مستهجن کابوس ترامپ می‌شود؟ + عکس و زندگینامه
کد خبر: 604695
|
۱۴۰۲/۰۱/۱۲ ۰۶:۰۵:۰۰

هیئت منصفه دادگاهی در نیویورک دونالد ترامپ، رئیس‌جمهوری سابق آمریکا را در پرونده پرداخت حق‌السکوت به استورمی دنیلز، بازیگر فیلم‌های هرزه‌نگاری برای جلوگیری از افشای این رسوایی قبل از انتخابات ۲۰۱۶ رسما متهم شناخت.

استورمی دنیلز (Stormy Daniels ) گفته است که در سال ۲۰۰۶ با ترامپ رابطه جنسی داشته است. یعنی یک سال پس از ازدواج دونالد ترامپ با همسر سومش ملانیا و بیش از یک دهه قبل از اینکه این تاجر و به اصطلاح «کارآفرین» به سیاست‌مدار و سپس رئیس‌جمهور تبدیل شود.

دوره‌ای که او با اجرای تلویزیونی برنامه‌‌ای پرطرفدار شناخته می‌شد. ترامپ این رابطه را رد کرده و گفته است که آنچه به دنیلز پرداخته برای بازداشتن او از طرح «اتهامات نادرست و با انگیزه اخاذی» انجام شده است.

با رای دادگاه منتهتن نگاه‌ها بار دیگر متوجه استورمی دنیلز شد، همان که در این سال‌ها سایه‌اش بر زندگی حرفه‌ای دونالد ترامپ به شدت سنگینی می‌کرد.

خبرگزاری رویترز در گزارشی به این موضوع پرداخته که استورمی دنیلز، این ستاره دنیای هرزه‌نگاری (پورنو‌گرافی) کیست و طی این سال‌ها چه روی داده است؟

نام اصلی او استفانی کلیفورد، ۴۴ ساله و اهل باتون روژ، لوئیزیانا است. او با بیش از دو دهه پیشینه درخشان در تجارت فیلم‌های هرزه‌نگاری، در اجراهای متعددی ظاهرا شده و کارگردانی فیلم‌هایی را نیز برعهده داشته است.

استورمی دنیلز، ادعا می‌کند که در ژوییه ۲۰۰۶ و در جریان یک تورنمنت گلف در دریاچه تاهو به دونالد ترامپ معرفی شد. جایی که پاتوق چهره‌های مشهور محسوب می‌شود. به گفته دنیلز، ترامپ او را به شام دعوت کرد و آنها در سوئیت هتل ترامپ شام خوردند. همین جا بود که رئیس‌جمهوری سابق آمریکا یک نسخه از یک مجله گلف را که روی جلد آن عکس خودش نقش بسته بود به او نشان داد.

دنیلز در سال ۲۰۱۸ به برنامه ۶۰ دقیقه سی‌بی‌اس به شرح ماجرای این دیدار پرداخت و گفت که ترامپ نظر او را در مورد خودش جویا شد و اینکه آیا مایل است در برنامه تلویزیونی‌اش حضور داشته باشد.

 

استورمی دنیلز (7)

 

استورمی دنیلز (5)

 

 

استورمی دنیلز (4)

 

 

استورمی دنیلز (3)

 

 

استورمی دنیلز (2)

 

 

استورمی دنیلز (1)

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها